elinnnborg

Alla inlägg den 14 mars 2010

tja

Av elin borg - 14 mars 2010 23:14

eller godkväll?


idag har jag varit hos mormor o morfar med mamma,

i fikade lite och hjälpte dom att dammsuga uppe på skåp o sånt haha :P

sen körde vi o handla mat och sen käka vi typ wok :) kykling wookade grönsaker kokosmjölk och nudlar .

sen har jag sett ballar av stål parlamentet wallander och nu vet jag inte riktigt vad jag ser på haha :P

ligger i soffan och sover här ikv också,

vet nte riktigt varför eftersom jag har tv på mitt rum, tycker det är mysigare ibland iaf,

igår blev det på fest hos natte efter ukm, & min kusin gick vidare till skåne regionen, så nästa gång ska dom uppträda i höör så då ska jag o Jeffe kolla igen :) såklart, trogna fans haha!

men det var roligt hos natte , vi var hemma vid två. promenerade hem, tog 20 min :P höhö

beräknade lite fel, skulle varit hemma halv två.. :P men mamma blev inte sur sm tur var, vi käka pizza när vi kom hem sen sov vi :)

varit en mkt mysig helg! fler sånna tackar vi inte nej till!


pusspuss <3

Av elin borg - 14 mars 2010 22:54

                                                                        

Ovido - Quiz & Flashcards