elinnnborg

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av elin borg - 13 mars 2010 17:58

hejehj hopp

ska käka hemalagad pizza nu sen snabbt ner i stan

det börjar sju ;* men släpper in 6!

POSSS

    

lite smakprov,

bilder från hela helgen lägger jag in imorgon :)

Av elin borg - 13 mars 2010 15:33

hello!

som ni vet så åt jag med mamma syster faster kusin farmor på haket igår,

det var jättegott!

jag åt oxfilé och kycklingfilé spett med pommes, beasås och tsatsiki :) det var mycket gott! skit god sallad fick man innan också och en bit bröd :)

sen åt jag efterätt också, vanilj och citron glass med grädda och chokladsås (y) citron glassen var godast, känder så fräsch i munnen typ(;

Ja men jag var hemma hos pappa vid 9 typ, så bestämde jag o jenifer at vi skulle till alfred för han hade ''fest'' men sen en och en halvtimme senare ringde jennifer och sa att hon inte fick för sin mamma -.-'

så där satt jag helt vidgjord och bara väntade på henne, så sket i att sticka till affe, inte så kul själv..

så tvättade av sminket och kröp i myskläderna och sen kollade jag och syster på film, men somnade rätt tidigt så ska se färdigt den filmen nu :)

handlade om en tjockis som blev våldtagen och slagen hemma, som hade två barn och hon var 16 år och hon ville bli känd dansare och sånt.

blabla :D haha den var väl rätt  bra faktiskt, den heter precious :)

JEPPP


ikväll blir det som bestämt, ska till ukm med jennifer och maria tror jag :)

tror det börjar kl 6 ;O men ja sen ska vi kanske till natte, inte för att man blivit bjuden men får väl se ..

Ja,  kan ta med kameran och fota och kanske filma lite på UKM,

för er som inte vet så är det en chans för ungdomar som har talang att få visa upp det, tex sjunga, dansa, visa någon konst av något slag, ja vad som helst typ :)

så ska min kusin vara med och sjunga/rappa :P

jag skulle egentligen varit med, eller jag skrev upp mig på listan men har inte haft tid att öva eller komma på någon låt eller något, så får väl bli någon annan gång :)

det är på folkets hus i landskrona

man kan köpa biljetter där eller på maddes (:


Jepp, men ska se klart filmen nu somsagt!

Pusspuss, love <3

Ovido - Quiz & Flashcards