elinnnborg

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av elin borg - 10 mars 2010 21:47

Hemma från gymmet nu,

var där i två timmar, först gjorde jag en så fettmätning som visade att jag var normal/vanlig :P hha men jag vill ju endå gå ner såklart och byta ut fettet mot muskler så ska mäta det igen om två månader, ska bli att se om det blivit någon skillnad, nä nu ska jag hoppa in i duschen, sen är mamma så snäll så hon ska massera mig innan jag somnar :)

hur snällt som helst!

i skolan idag var det helt vanligt, inte normalt iaf för det är det aldrig.

tog bussen hem och var hemma vid tre, kollade tv pytteliten stund men somnade nästan direkt, sov enda till 6 sen väckte mamma mig cch vi åt mackor i ugnen sen körde vi till gymmet då, och nu har vi varit och handlat mat,

träffade patricia där och hon frågade om jag vill ha en hundvalp haha :P ja jag vill men mamma ville tydligen inte, vi hade fått den gratis så vill ni ha en hundvalp, mega blandras tydligen så kan ni ju höra av er till henne på henne blogg: www.pantat.blogg.se


nä nu vill jag faktiskt duscha haha :D

hörs imorgon, förresten så gick mitt hemkunskaps prov jättebra :) sen gjorde vi lax soppa som  blev jättegod ocså!

megabra

nä HEJDÅ! :D PUSSS <3


Ovido - Quiz & Flashcards