elinnnborg

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av elin borg - 11 mars 2010 23:08

  

Av elin borg - 11 mars 2010 22:55

hejsan

helt slut och har huvudvärk till tusen. -.-

men nu ska jag sova så gott så!


skolan var helt ok idag, inga läxor så, inte till imorgon heller mega bra!

ska redovisa lite på bilden bara men det har jag klart redan.

efter skolan kom jeffe upp här och jag lagade pankakor till oss så käka vi dom, sen chilla vi lite. senare åkte vi ner till stan och tog en kaffe på maddes, tänkte kolla affärer men nej, klockan var redan sex när vi kom  ner i stan o då stänger ju affärerna, vilket vi inte tänkte på eftersom  det var så ljust ute idag trodde vi kl var typ 4 då :P


men ja vi satt på maddes tills sju typ sen åkte vi och hämtade tulpaner som jeff skulle sälja till laget, så vi och maria gick ut o sålde det på en halv timme (y) där var en jävla surtant också ;s säkert bara för hon var mobbad och hade en tråkig tid i sin ungdom :P haha..

ja sen kollade vi på deras träning tills halv tio, Sannas lillasyster åkte ambulans till sjukhuset när dom tränade så det blev lite dystert.obehagligt, hoppas allt löser sig iallafall! <3


ja sen åkte jag hem och käka nyss hamburgare med mammi, lovade egentligen att jag skulle dammsuga mitt rum också men orkar verkligen inte det för min huvudvärk så tar det imorgon efter skolan ist.


imorgon fyller filip år, grattis till honom!

jennifers ''kille'' ? :) kan man väl kalla honom i guess.. (;


nä men sen på kvällen imorgon då, ska jag mamma johanna kusin och faster och farmor till helsingborg och käka middag på haket,

sen vet jag inte vad som händer, kanske ska vara med jeffe.

bros på när jag är hemma och såvidare, på lördag ska vi två iaf titta på min kusin som ska rappa på UKM iaf, sen fest kanske :)


återkommer med det haha ;)

nä nu ska jag fantamed sova, och nu har min huvudvärk äntligen gått bort,

för en gång skull funkade huve pillan (; GOTT!

NATTINATTI :*

Ovido - Quiz & Flashcards