elinnnborg

Alla inlägg den 1 april 2010

Av elin borg - 1 april 2010 19:55

åt precis middag,

haha pappa sa att dete drömskinka, aldrig hört det själv men vf skulle han ljuga ;D haha

iaf sån skinka / paprika / svamp & lägger på grädde blandat med chilisås och lite kryddor ..

ris till det och ofc sallad ;)

haha.

första gången denna veckan jag inte ätit ute.. (:

men det var mkt gott endå (:

en liten paus nu, sen om ngn timme ska vi väl se film :)


pusss, bilderna funkar ff. inte att lägga in! -.-'

TÅLAMOD

Av elin borg - 1 april 2010 16:25

Hello.

okej vi tar det från början


igår kl 11.00

gick jag hem från jennifer, satt och väntade på att johanna skulle vakna o pappa skulle komma hem..

nä men jennifer kom lite senare så satt vi där nere vid matbordet och väntade på pappa, och till slut kom han haha, med bullar o pålägg. skit gott (y)

sen när vi käkat det så stack jennifer till engis, och jag hoppade in i duschen,

sen gjorde jag vid mig och Carro och Fia kom och sa grattis o snackade lite :)

sen körde jag johanna och pappa in till stan och mötte upp mamma sen åt vi middag på basilika, en tjej som jobbade där såg att jag fick en present så när vi ätit upp maten så kom hon med en efterätt, glass m. grädde chokladsås & frukt till mig och sa grattis :) mycket snällt! så beställde dom andra in kaffe så satt vi där ett tag till, vid halv sex sprang och o syster in på gina och skulle se om där fanns ngt roligt man kunde handla, och ja jag hittade en stor bag och en kavaj & även ett stort *guld* armband (y) sen körde mamma och johanna mig till Kevin i häljarp, jag fick massa presenter, eller ja. en skit god parfym som jag redan älskar,  Paul Smith Floral hette den :) och sen shower gel & värmeskydd till håret också :)


efter en massa skit snack och så så mötte vi jessica för att gå ner till tåget.

väl framme i hbg tog vi en taxi till bion och vi hann precis hämta ut biljetterna haha :p sen handla vi en massa godis på tasty house sen såg vi då Flickan från ovan, skit bra tyckte jag den var, blev lite overklig men det är bara skoj ;) haha.

gillas (y)

sen blev vi hämtade när den var slut av mamma o sis.

dom körde oss till kevin, när vi kom hem gick vi ut i häljarp en stund, sen följde ja o kevin Jessica hem

sen gick även vi hem , och satt vid vars en dator till halv tre typ sen kollade vi en halv film och somnade,  när vi vaknade imorse sate vi på den och såg då hela, den var bra, men kass :p hahaha.. den var väl rätt bra om man fattat den ;o kommer tyvärr  inte ihåg vad en hette men det handlade om en tjej som upplevde samma saker hela tiden och var tvungen att döda alla hennes kompisar och sånt haha. :P jaja, ser inte den igen iaf är en sak som är säker.


pappa hämtade mig vid ett typ  & vi körde och handlade mat

ska väl snart laga den, och ikv blir det film med chips o dippa.

det blir avatar :) (y)

har även kollat in en mobil som jag tror jag ska köpa,

LG någonting haha :p med sånt tangelntbord, men ja vi får se..


förresten igår så fylde mamma i sånt tilstånd till att börja övningsköra med mig,

& även till min syster, hon har redan haft det men det har gått ut för hon körde typ bara en gång haha :p

ja så det ska bli roligt att vi ska övingsköra tillsammans,

jag med pappa väl & johanna med mamma, så kan vi köra bredvid varandra, eller nej det får man ju inte ;) haha.

nejmen ist för film mys med familjen kan vi ju ha bilmys med familjen (Y)

superbra ju tkr jag!


nejmen jag tkr det är skitnice att jag ska börja övningsköra, känner mig så stor ;) haha

synd bara att man måste vänta två år tills man får körkortet sen .. (Y)

därför har ju johanna en fördel eftersom hon är 23 år så kan hon ju redan ta körkortet nu :P

jaja, hon får väl vara min chaufför om hon får det före mig :):)


& jag vet tyvärr inte när ni får se bilderna från igår för att det är nog ngt fel med kameran eller sladden, för det går inte att lägga in bilderna..

Ja men ni märker ju när dom är uppe :)


nu ska jag packa upp mina presenter o de jag köpte igår..

pusspuss

Av elin borg - 1 april 2010 02:00

nattinatti.

berättar mer imorgon ofc. 


puss & tack alla medverkande för en lyckad dag, haha :D

<3

Ovido - Quiz & Flashcards