elinnnborg

Alla inlägg den 13 april 2010

Av elin borg - 13 april 2010 22:15

hejförlåt att jag inte skrivit idag knappt

men när jag kom  hem gick jag  o la mig direkt för jag hade extrem huvudvärk och det har jag än,

gick nyss upp och åt lite och nu kollar jag cougar town, när det är slut går jag och lägger mig igen.

hoppas den försvinner till imorgon, ska till skolan endå

har inte råd att vara sjuk mer :/

hade utvecklingsamtal idag också, det gick bra men hade rätt mkt frånvaro.

hade varit sjuk 25 % ..

aja inte mkt man kan göra åt det.

var hos gamla farmor också innan, och åt bullar och så.

nä, skriver inte mer idag. mitt huvudvärk håller på att sprängas.

Puss

<3<3<3

Av elin borg - 13 april 2010 06:55

godmorgon! äter frukost nu o ska bara å¨med mascara sen ut till bussen, sov lite för länge idag..

ha en bra dag!

puss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards