elinnnborg

Alla inlägg den 5 april 2010

Av elin borg - 5 april 2010 19:11

hejhej


jag vaknade vid 12 och satte på en film, ''shutter island''* stavning* ?

den  var bra,  men man får tänka rätt mkt + jag hade inte svensk text så kanske får se den igen när den kommit ut med det också.

åt godis o påskmust till frukost (y)

sen åt vi middag ; fläskfilé och bakad potatis med såser och så.

och kollade precis avsnitt 16 av vampire diaries som kommit ut nu :)

Dick lurade mig och sa att Damon dog och sånt ;o för han dog iaf inte i detta avsnittet.. Bra för jag tkr om Damon :)

jaa, nu vet jag inte vad jag ska göra, se om jag hittar ngt annat roligt att titta på kanske.

borde duscha så jag inte behöver göra det imorgon bitti, men tror inte jag kommer orka det ikväll.


imorgon ska jag till mamma igen & vara där i två veckor.

ska bli mys :) saknat henne & Orvar!

har inte tränat på två veckor heller pga att jag var sjuk hela förra veckan innan lovet och sen  var det ju lov och då vill man smaska i sig massa skräp och bara vara onyttig, men det är bara på sånna här små lov, sommar & vinterlov får jag ju träna endå annars kommer jag se ut som en elefant ju ;o

så det blir väl att träna i veckan,

tagga som fan nu inför skolan nu asså.

har fyra prov jag ska göra nu, engelsk uppsats bland annat, sjuukt jobbigt. -.-'

och sen ska jag göra sånt sim test på fredag också, eftersom jag missade det när jag var sjuk också, alla andra gjorde det då så jag ska dit själv med kanske någon elev till och idrottsläraren, hade varit roligare med hela högstadiet ju för då får man bada fritt sen och basta och så .

men jag får väl åka dit ngn annan gång och göra det, men ska bli skönt att simma, saknar vattnet som fan, faktiskt igår så tappa jag upp vasken full med vatten och tryckte ner huvudet haha :D så himla skönt.

längtar tills det blir lite varmare så man kan ligga i poolen o plaska hela dagarna & havet såklart :)


Jaa, annars vet jag inte vad som händer i veckan, hinner nog inte med så mkt mer, blir ju en jävla massa plugg iaf.. :/

ska väl träffa jennifer när hon kommer hem också (Y)

det suger dock att nästan alla mina pengar är slut nu.

har ju inte fått av mamma o pappa än, men det får jag när jag bestämt vilken mobil jag ska ha, annars tror dom väl att jag handlar andra saker för pengarna :) och det har dom säkert rätt i också..


har inte mkt mer roligt att berätta vad jag kommer på nu,

men om det kommer upp ngt i huet så skriver jag det senare!

puss på er, hoppas ni haft ett underbart lov och en glad påsk <3

Ovido - Quiz & Flashcards