elinnnborg

Alla inlägg den 23 april 2010

Av elin borg - 23 april 2010 22:06

har iaf mega tråkigt..

inte kul allsssssssss

<3<3<3

Av elin borg - 23 april 2010 21:29

helloo

jag o jennifer blev nyss körda till hläjarp till jessica av peter,

åt grillat kött m pommes beasås.

vi ska snart träffa bob/engan/filip och fler o kanske ska på fest. troligen någonstanns.

pussspuss

hörs imoorgon!

<3<3<3

Av elin borg - 23 april 2010 14:37

hello

jag är hemma från skolan nu,

laddar ner vampire diaries, nu ska jag först se wallander eftersom jag somnade när ja skulle sett den i veckan ..;/ har ont i huet nu så ska bara chilla några timmar.

jennifer skulle ringa mig när hon kom hem från skolan,och snackade precis med jessi.

blir förmodligen att leka med dom idag.

men vet iiiiiinte vad vi ska göra ännu :)

 

gjorde förresten ett SKIT SNYGGT ( fult ) linne på syslöjden, det var fint tyg o så men jg är ju inte bäst påa tt sy såå det stod ut lite här o var.-

stannade även hos byggaren Niel haha, :P han gör ngt med vatten ledningar här i asmundtorp nu så stannade där o tog en cigg med honom innan jag stack  hem från skolan.

 

gjorde so provet också ju och det gick bra :)

kemi o so prov på måndag ocskå..

men nu blir det ledighet i två dagar från skolan :d

skööööööönt.

sup o svälj, trevlig helg! (Y)

pusssssss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards