elinnnborg

Alla inlägg den 30 april 2010

Av elin borg - 30 april 2010 21:36

nu sitter vi och spelar buss driver hos mig,

jag jennifer elin jessica johanna och frida


sen ska vi till alfred.

får se när det blir.

är här ett tag till iaf (:

puss påe r

<3<3<3


TUMMEN UPP!  

Av elin borg - 30 april 2010 14:33

så nu ska jag se TVP sen duscha o göra vid mig, snacka med pappsen, handla mat kanske? sprite o sånt maybe.

hör sen.

puss på er

<3<3<3

Av elin borg - 30 april 2010 10:17

har so lektion nu, har vikarie så snodde en dator :P

hehehe, efter detta ska vi ha syslöjd en timme sen käka sen syslöjd igen en timme. sen slutar vi och då ska jag hem och se vampire diaries sen duscha göra vid mig, fixa inför kvällen.

förmoooooodligen, kommer jessi jeffe o elin till mig och så käkar vi och sen får vi se. :P

puss på er'

 

love

<3<3<3

Av elin borg - 30 april 2010 07:25

godmorgon,

jag snoozade 6 ggr så vanade en halvtimme senare än vad jag skulle men orkar endå inte göra vid mig idag så gör inte så mkt.

satte upp håret och har kvar mascaran från igår xD

tights och jeansskjortan,

NU; frukost sen gå till skolan,

hemma igen vid 2 tiden :)

 

sen får vi se om pappa har bestämt sig om en sak (hemlis) ;) haha.

hörs senare då!

puss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards