elinnnborg

Alla inlägg den 2 april 2010

Av elin borg - 2 april 2010 20:37

hej


jag är hemma nu, varit hos helenes mamma o ätit smörgåstårta och hennes styvpappa fyllde år :)

är lite hungrig igen så ska käka  ngt nu, har extrem huvudvärk också fäör hon hade systerdöttrar & sönder o allt vaddet heter där som sprang runt o skrek haha:P

söta endå men liiiite jobbigt..

blir hemma ikv och vilar mig inför imorgon ;)


pusspuss

Av elin borg - 2 april 2010 14:07

godmorgon.

vet att det inte är morgon men jag vaknade nyss, har precis käkat frukost.

sitter nu här i sängen igen hha :P nä men ska duscha trax o se vad jag ska ha å mig imorgon, plus göra vid mig för vi ska till Helenes mamma  o äta smörgåstårta :P

säger man aldrig nej till ! ;)


nejmen ikväll vet jag inte vad som händer ännu, men skriver senare :)

pusspuss

Av elin borg - 2 april 2010 01:54

hej på er :)

förstår inte vad ja gör uppe egentligen..

sitter och läser alla möjliga bloggar jag hittar och lyssnar på musik.

ska strax sova, ska bara tipsa om shakiras nya låt Gypsy, mega bra :) (y)


imorgon har jag knappt några planer, ska träffa carro en stund och sen kaanske va med jessi och malin. :)

får se helt enkelt.

ska sova nu annars måste jag gå ner o ta ngt att äta för jag är mega hungrig.

och äta på natten? nej det är inte bra alls (N)


förresten, snart kommer det bli lite bloppis på bloggen,

jag & syster har en massa kläder vi vill bli av med så hänger ut dom här först för att se om någon är intresserad, om ingen vill ha de så säljer vi nog de på tradera eller ngt :)


men nattinatti och sov gott <3

Ovido - Quiz & Flashcards