elinnnborg

Alla inlägg den 7 april 2010

Av elin borg - 7 april 2010 21:58

johanna har varit i Göteborg under dagen med två kompisar.

orättvist, jag vill också ha körkort :(

dom har bara gått runt i affärer, lunchat och fikat & haft det trevligt.


nä nu är det faktiskt lägg dags haha :d

PUSSS

Av elin borg - 7 april 2010 21:23

GODNATT !

känner mig förkyld..

Av elin borg - 7 april 2010 19:26

hello

tog lite rester från igår till middag, somnade innan när jag la mig i soffan så har inte pluggat ännu, ska göra det nu i en halv timme sen är det anna anka söker assistent kl 20.00 så efter det ska jag läsa igen,

skriver nog nte mer idag, finns inget roligt på en ons ......

buhu

PUSS


  

Av elin borg - 7 april 2010 15:33

'Cause I'm a gypsy
Are you coming with me?
I might steal your clothes
And wear them if they fit me
I never made agreements
Just like a gypsy
And I won't back down
'Cause life's already bit me
And I won't cry
I'm too young to die
If you're gonna quit me
'Cause I'm a gypsy

Shakira -- gypsy

Av elin borg - 7 april 2010 15:19

nu är jag hemma igen,

skolan gick bra, inte trött eller ont i huvudet idag, lite ont i ryggen bara men..

fick reda på mitt nationella i eng, läsförståelden, fick vg och svenska provet idag fick jag också vg på, hon rätta de direkt när ja gjort det (: (y)

hade 2 eller 3 fel, och man kunde inte få mvg.

jag var precis ute på balkongen med Orvar och blåste såpbubblor som han fick jaga :D

Älskar dig kattunge :*


nu ska jag plugga!

2 av 4 pov avklarade nu iaf.

eller ja det komemer ju fler ..

höhö..


PUSSS

Av elin borg - 7 april 2010 07:06

HEJDÅ :D  

Av elin borg - 7 april 2010 06:24

hejsan hoppsan.

nu ska jag äta frukost, nugat puffar haha, mega nyttigt, tar med en kiwi till skolan :D

så skönt det  var att sova alltså, plugga nt färdigt igår så får göra det på bussen till skolan också.

idag är jag hamma vid 3, då ska jag väl äta, titta tv, plugga, plugga, plugga, äta, toa kanske?, titta tv, plugga .

inget mer.. (N)



okej, ni måste lyssna på denna busringningen som BOB skicka till mig igår hahaha :D

http://www.youtube.com/watch?v=qC8UB5TtWgU


hörs senare, ha en bra dag!

puss

Ovido - Quiz & Flashcards