elinnnborg

Alla inlägg den 3 april 2010

Av elin borg - 3 april 2010 19:35

hej.

har gjort vid mig nu och är hemma, har ätit flygande jacob och ngn förrätt (:

ska chilla nu en stund sen ska jag tr'äffa fia o niklas o kanske till affe, och bussen tio äver nio in till lokalfesten :)

ses där?

och ja jag hittade lite kläder att ha på mig faktiskt, en vit tubtop svarta höga chinos ett brunt skärp och en gammalrosa lång kavaj

p (y) sen halsduk och skinnjacka på det , och mina nya sata låga converse jag köpte idag,

ja ni får se imorgon ;)

pusspuss <3

Av elin borg - 3 april 2010 12:58

Hej,

hinner inte skriva alls mkt nu,

och kommer inte skriva mer idag tror jag.

får se om jag hinner.

un ska jag till centersyd och handla nya skor, sen kör vi till mormor och äter påskmat, sen kör mamma mig o johanna hit till pappa igen, så äte vi lite riktig mat.

gör vid mig och sen bussen till stan vid nio och fest. (y)

om jag nu hittar ngt att ha på mig vill säga.!

Ovido - Quiz & Flashcards