elinnnborg

Alla inlägg den 20 april 2010

Av elin borg - 20 april 2010 21:07

frukosten i morse:P  

efterätten i morse hahhaha;)  

älskar choklad pudding:P  

mys klädsel idag :)  

:P  

fjönt igår  

bara lite.  

nice ;)

gårdagens klädsel ;)  

:) måndag  

ballerina från h&m jag fick hem idag (:  


telefonen jag ska köpa, blir nog i helgen :)

åh tkr den är såå fin :D

Av elin borg - 20 april 2010 20:20

Helloooo.

sitter just nu med ansiktsmask i huet och har precis duschat.

åt choklad pudding också som jag sa ;)

nu ska jag slå upp kemi boken och läsa några sidor sen blir det nog den nye wallander filmen :)

masken ska av om 3 minuter :)

det va det märket mot finnar ni vet det som hon i high school musical gö reklam för på tvn hahaha:P kommer inte ihåg vad hon eller märket heter men deet blir säkert mega bra!

 

fick den av skolsyster idag, gick in o fråga om en tampong så gav hon mig en hel neccesär full med tamponger och typ compeed plåster och ansiktsmask o lite så:)

det blev lite kvar så det får syster:P

 

förresten så bastade jag och mamma efter träningen och det var jätte skönt!

 

  

haha fuling :D

bjuder på mig själv lite för många säger att jag bara lägger ut söta bilder på mig själv så här fick ni en ful jävel ;)

pusspuss

<3<3<3

Av elin borg - 20 april 2010 19:41

Hej är hemma nu, mamma körde mig :)

ska duscha nu och sen ta på ansiktsmask och äta choklad pudding och plugga haha :D

 

skit skönt att träna, det var jobbigt men inte så som jag trdde det skulle vara, har ju inte tränat på typ nästan fyra veckor nu! sjukt.

och mamma kan inte på tors heller så får se om jag sticker dit själv eller om vi väntar tills helgen :)

 

hörs senare :)

pusss

<3<3<3

Av elin borg - 20 april 2010 17:10

jävla skit väder ju..

är hos mamma nu, har ätit varma mackor och lite choklad haha :D

 

nu ska jag och mamma köra o hämta mitt paket som kom från h&m och sen köra o träna.

undrar vad det är som kommit ;)

hoppas shortsen.

men ja får se.

sen kör hon mig hem till pappa tror jag så ska jag duscha, plugga sen sova.

 

HATAR SKOLVECKOR.

så tråkiga dagar :P

 

pusspuss

<3<3<3

Av elin borg - 20 april 2010 10:36

tjenna.

 

sitter i skolan nu på sv/engelskan.

har absolut ingenting att göra för vi har vikarie som inte fått någon information om vad vi ska göra.

så sitter lite vid datorn,

ska ha idrott snart men jag ska nog inte vara med, har sån himla mensvärk så känner verkligen inte för det, vet att det egentligen ska hjälpa med träning då men skit samma, ska ju träna i eftermiddag endå ;)

 

 

detta är vår lilla skit skola.

i och för sig bara lärar rummet men endå ;)  

till middag blir det kokt fisk m potatis o sås. ? hrm..

nog gott va! not.

efter maten är det matte sen ÄÖ vilket står för ämnesövergripande eller ngt sånt.

 

är klar med no arbetet vilket är jävligt skönt, lämnade in alla frågor för att få vg/mvg också. men vi får se, skrev inte så himla bra om dna grajjset i och för sig så.

 

nä nu ska jag porr surfa! haha

skämt för er som inte förstod :*:)

 

pussspusss

<3<3<3

Av elin borg - 20 april 2010 06:54

haha som vanligt så snoozar jag och hinner inte duscha,

satt upp håret i en knorr och blir mys kläder i skolan idag,

mega trött och har mens värk till tusen.

 

nu ska jag ner o äta frukost , och choklad pudding haha xD

och sm jag sa går ska jag till mamma efter skolan och träna.

hemma ikväll vid 6-7 tiden.

puss på er

 

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards