elinnnborg

Alla inlägg den 9 april 2010

Av elin borg - 9 april 2010 23:56

haft en jätte myysig kväll med min underbara syster :)

med väldigt god mat :D


godnatt på er! :)

Av elin borg - 9 april 2010 21:58

sitter framför tvn i soffan med sis o kollar batman begins.

skit mätt, har nog ätit för hela gården ikväll :o


hoppas ni haft en trevlig kväll och den är säkert inte slut för många utav er där ute ;)

jag går nog och lägger mig efter filmen.

imorgon ska jag nog leka med min bästis Jennifer :) och kanske hennes B-friend BOB. (y)

nu ska jag ta på mig pyamas och hämta mitt täcke, det är reklam (I


puss på er :)

Av elin borg - 9 april 2010 19:13

nu har vi ätit middag, det blev jätte bra.

mkt gott :)

nu ska vi se alvin and the chipmonks 2 och äta godis :D:D

puss på er, ha en mysig fredag kväll< 3


mumsmums  

:)  

dricka; röd vin och hallon/lime cider  

Av elin borg - 9 april 2010 17:42

la även in bilderna från kameran från i veckan , eller ja tisdags outfit och onsdags outfit..

och när jag och orvar blåste bubblor :) (y)

jag och johanna har börjat med maten nu

det blir oxkött m hasselbacks* potatis och sallad och bearnesås! :)


PUSS


<3 

min älskling  

 

onsdags

 

ons.

 

ons  

 

tisdags

 

tis

 

tis

 

:*

 

;)

 

också tis.

onsdags.   

Av elin borg - 9 april 2010 16:36

hej, har precis varit nere på city gross o handlat mat med mamma o syster,

mamma sticker snart och vi ska väl inte börja med maten ännu tror jag.

men här är lite bilder från mobilen sen länge tillbaka fram tills i onsdags :)


jag & caroline i onsdags (:

ful bild :P  

hemkunskap  

nikki :)  

salladen som jag gjorde, gjorde en extremt god dressing också ;D(Y)  

crepes  

söndags morgon, städning i lokalen!  

Carl ;o 

Caroline (y) 

haha   

fina strumpor! ;)  

:o  

vad är detta? :o vad det än är va e inte så snyggt (N)

orvar

tore  

jag affe o carro.  

:)

:D  

söting  

;);)  

fråga mig inte.  

innan fest någon gång?  

asme  

HAHAHAHHAHAHHAHAHAa :D
där fick du för alla försöka ta dubbelhakor bilder :D älskar dig btw;o  

..  

mm.  

;o  

lalalalla  

..  

orkar inte skriva.  

min söte lilla kisemise  

?  

:):)  

vet inte  

längesen  

längesen.  

schalalla  

okej elin! (y) nej det var faktiskt maskerad    

melodifestivalen i år

elin  

elin   

elin..  

elin..  

(:  

vet inte?  

bubblor i skolan :)  

tråkigt :P  

Av elin borg - 9 april 2010 11:47

är hemma idag igen,

fan, jag som ville simma!

min halsmandlar har svullnat upp jätte mkt och gör skit ont bara jag rör lite på halsen :( inte så farligt med huvudet längre.


aja

nu kollar jag på pippi långstrump haha :)

har precis ätit pannkakor med glass o sylt (y) mumms.


i eftermiddag kommer johanna hit så ska vi handla mat och göra ngt gott och ha en mys kväll.

mamma ska vara hos en kompis hela kvällen så (:


nä, ha det bra.

pusspuss <3

  

Ovido - Quiz & Flashcards