elinnnborg

Alla inlägg den 27 april 2010

Av elin borg - 27 april 2010 22:55

hej skulle bara berätta att,

om jag skriver sms med ngn av er, så vet ni att jag inte är sur om jag inte skriver smileysar för dom är jävligt jobbiga att skriva, måste trycka in på symboler o massa sån grejjs.

och så vet ni alltså att om jag skriver smileysar till er så är ni lite extra speciella ;)

haha puss och godnatt

<3<3<3

Av elin borg - 27 april 2010 21:53

hej nu är jag hemma igen,

det blev en trevlig kväll fast jeffe tofflade -.-' :P

jag var med några kompisar, satt mest inne på pizzerian och snackade och hade skoj

blev några runder till affären också för att handla godis o sånt haha :D

Kom hem för en liten stund sedan och ligger nerbäddad i sängen o äter chips och tittar på cougar town :)

 

så skönt efter en hård dag att lägga sig i sin mysiga mjuka säng :)

kommer sova gott inatt iaf.

imorgon blir det skolan sen bussen till stan och klippa mig hos Jessica på Idas.

4 tror jag det blir, sen får vi se hur lång tid det kommer ta denna gången haha ;)

nej Jessica är jätte duktig faktiskt!

 

men puss på er o sov gott sen, pussspuss

<3<3<3

Av elin borg - 27 april 2010 18:29

Hello!

nu 'är jag hemma hos pappa igen.

vi var hos Gamla farmor och fikade som jag sa med lite bullar och festis :D haha

nu ska jag ut till Jennifer, Pamela, Louise, viktor o ngn mer ;O

dom är på pizzerian,

men ingen pizza för mig! usch nej.

haha pappa ska fylla på mobilen med pengar nu också så ni vet, gratis sms till alla, så bara att skriva till mig för nu svarar jag haha (:

puss på er

<3<3<3

 


Av elin borg - 27 april 2010 15:41

åh, det måste vara ngn som inte vill att jag ska träna asså.

Jag hade glömt mina skor hemma hos pappa tror jag så blir ingen träning idag ..

åeh

och blir ingen på tors heller för då ska jag till Drottning Blanka och titta på skolan ..

 

men iaf, vi var på gullstrandgymnasiet idag och skulle titta på på olika program, men ja det blev inte så mkt lyssnande för min del, vill inte gå där.

men träffade jennifer och andra snälla människor, och åt godis och muffins som louise hade gjort, mkt goda ;)

sen gick jag och jennifer och solade när vi va klara där,

eller det var bara jag som solade, och nu blev det ännu starkare linjer, men tittar man inte på bekinilinjerna ser jag inte så brun ut :/

 

Ja nu väntar jag på mamm så ska vi till gamla farmor och fika lite.

sen tar jag väl bussen hem eller om mamma kör mig.

hörs ikv, ska nog vara med jennifer (NOG)

pusss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards