elinnnborg

Alla inlägg den 6 april 2010

Av elin borg - 6 april 2010 21:55

sitter här och försöker lära mig 23 ord och ordspråk ,sjukt så jobbigt det är endå, att kunna veta alla betydelser och sånt -.-'

ska läsa det några gånger till sen är det nog lägg dags, är sjukt jävla trött..

får se cugar town på repris någon dag, missade förra avsnittet också så.

blev lite ovänn med mamma när hon förhörde mig, gick o vilade efter maten så jag är mega trött :/ men får försöka få in skitet i huvudet.

blir inget läsande på genetiken iikv kan jag iaf säga.


detta blir mitt sista inlägg idag,

hörs imorgon.

pusss

Av elin borg - 6 april 2010 18:00

hallå allihopa everybody!

på tal om det så gjorde jag nationella prov idag, engelsk upppsats,

var så jävla trött och hade ingen fantasi alls så skrev exakt det som kom upp i huvudet.

men det mesta var väl rätt bra endå haha. kändes inte som om jag hade skrivit det bara men det är väl okej ..


är hemma hos mamma nu, kom för en halvtimme kanske och packade upp direkt. så skönt att ha det gjort.

nu kan ja bara ta det lugnt och mamma håller på med maten, korv stråganoff med ris :) mums.

sen är det hard work work.

ska ha svenska ordkunskaps prov imorgon så måste lära mig en massa korkade ord och ordspråk, kommer kankse komma till nytta här i bloggen i framtiden ;)


sen har jag genetik prov på tors så måste läsa på det också ikväll.

på fredag har jag ju det sim testet, så tror kemi provet blir nästa  vecka .

men skönt att få allt överstökat.

men snart kommer det mer.

en massa mer nationella, eller ja, Matte och Fysik ska jag ha det i också bara. men endå :P

och sen muntligt i svenska, men det har ju intej ag ngt svårt med? att snacka haha!


Jennifer var hos mig innan en runda när jag var hos pappa och packade ,hon hade haft det trevligt och vi snackade lite om vvad som hänt i prag och vad som hänt här hemma :)

trevligt och skönt att ha henne hemma igen, hinner nog inte ses i veckan så blir väl till helgen om hon inte tofflar med BOB vill säga.

hehe


men nu ska jag vila mig ett tag, har lite ont i ryggen :(

hörs ikv, puss

Av elin borg - 6 april 2010 06:52

godmorgon skitungar.

trodde inte jag skulle vakna när mobilen börja ringa men jo då

klarade jag galant.

men det svåra är att gå upp och få något gjort haha


men ska gå ner nu och kolla om vi har något gott att äta till frukost.

sen ringa carro o se om hon ska gå eller åka till skolan. (y)


hörs senare idag,

kan bli sent för jag ska ju till mamma efter skolan

och då packar jag upp och ska laga o äta middag med mamma också så

ja det bli när det blir helt enkelt.

puss på er <3

Av elin borg - 6 april 2010 01:42

skulle bara skriva godnatt :)

nu är ledigheten officiellt SLUUUUUUT

suger riktigt mkt!

men vad ska man göra? man får gilla läget helt enkelt.


kollade på bella & tyra show och medium ikväll.

bella och tyra är himla härliga tkr jag, tycker att bella blivit lite mer fjantig nu och det är väl bra :)

man ska kunna vara det också ju! vilket jag är alldeles för ofta dock..


vill verkligen inte sova slltså, försöker hitta en massa att göra nu bara för att inte behöva sova och gå tillbaka det vanliga, tråkiga, gråa livet. uuurk


ska ligga o lyssna lite på mys musik nu och så småning som somna väl.

på spotty rullar just nu adam lambert, bögen som sjunger whataya want from me. och ska nog sätta gypsy me shakira på repeat haha :D nya favoriten faktiskt.

Sov gott alla söta :)

puss

Ovido - Quiz & Flashcards