elinnnborg

Alla inlägg den 14 april 2010

Av elin borg - 14 april 2010 23:43

ska lägga mig nu ja :)

tagga inför guitar hero imorgon.

vill göra om min header också men vet inte hur man gör.

elin gjorde den jag har nu så hon får gärna göra en ny om hon vill? ;)

Godnatt på er.

puss

<3<3<3

Av elin borg - 14 april 2010 21:10

ingen huvudärk idag (Y)

mådde lite illa ett tag men sov i 40 minuter så gick det över,

Jeff m. famlij kom vid 6 och då åt vi räk & skink paj vilket var mycket gott!

sen blev det tårta, med choklad lagerbottnar ist för sånna sockerbottnar, och det var faktiskt mkt godare, med massa grädde vanlijkräm o jordgubbar:) (Y)

sen efter det gick vi ut en runda

faktiskt mkt trevligt (y)

och jag har även bestämt att imorgon ska jag o jeff va me filip(BOB)

om vi hinner ska vi spela guitar hero annars titta på hans träning o lite sånt mys :p haha

slutar 3 imorgon så är inte hemma förrens 4 :(

men ingen läxa tills imorgon , mega skööönt!

ska duscha nu sen kolla tv och sova :)

puss

<3<3<3

Av elin borg - 14 april 2010 15:44

tjena,

städar lite i lägenheten n innan mamma kommer hem,

har även slått in rosten som jag o sis köpt till henne (:

ska dammsuga lite på mitt rum nu och ta ngt litet att äta,

jennifer lena o robin kommer vid 6 tror jag så då blir det räk Paj och någon annan paj och sen tårta :P

pusss

<3<3<3

Av elin borg - 14 april 2010 07:05

ingen vanlig dag idag för det är min mammas födelsedag :)

hon blir 40 ngt:P tror 46 ? haha men inte säker (a)

ja jag gjorde frukost till henne nu precs typ.

ska springa iväg till bussen nu

i eftermiddag kommer lena jennifer o robin kanske fler.

å blir de middag o tårta. :)

pusspuss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards