elinnnborg

Alla inlägg den 28 april 2010

Av elin borg - 28 april 2010 19:24

orkar inte blogga just nu egentligen men srkiver lite kort bara

var och lippte mig hos jessica ju,

sens tack vi till maddes och åt baguette med kycklingröra,

sen köpte jag nagellack och mascara

sen träffa elin, sen in p mddes igen o fika, åt morotskakan, MEGA GOD är den s

asså,  sån philiadelphia på den också (Y)

mums,

ja sen gick vi en runda sen tog jag bussen hem halv 7.

Elin fyller 17 år idag, Grattis till henne :)

 

ja och sen måste jag berä'tta det sjukaste,

i skolan idag när vi satt ute på skolgården, sol o allt

så bara hoppade det fram en padda!!!!!!

och ni som känner mig vet att det är min värsta fobi, VÄRRE ÄN MÖRDARE O VÅLDTÄCKSMÄN.

ja så jag hoppar upp och skriker som , ja som ingen annan ! och får tårar i ögonen,

så sprang därifrån och lät min väska stå¨kvar!!!

 

så vad gör inte sofie? jo hon tänker precis lägga ner paddan i min väska när jag hoppar fram o sparkar bort hennes arm därifrån.

alltså om hon hade lagt ner den där hade jag fan mördat henne, hade jagat henne med knivar asså,

och sen hade jag slängt den väskan!

susch fy o blääää

å så slämmiga o äckliga o hoppar fan när som helst.

äcklgaste som finns.

ursäkta alla stavfel , har mega ont i huet o är sjukt trött så orkar inte rätta det,

så ni får stå ut emd det.

nu ska jag vila ett tag.

och förresten försov jag mig i morse och blev en halvtimme försen.

men missade inte mkt som tur va ;d

 

blev några bilder men ja,

orkar som sagt inte u ;)

puss på er

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards