elinnnborg

Alla inlägg den 21 april 2010

Av elin borg - 21 april 2010 22:22

godmorgon. oj jaha nä klockan är ju kvällen.(N) vet det var inte alls roligt, o de är det inte att plugga kemi heller så skriver lite här ist ;)

 

va i skolan idag ju sen tog jag bussen in till stan, plattade håret hos mammsen sen gick jag o jeff och solade en halvtimme, jaja krydda . VET!

 

sen tog vi bussen ner till stan till Idas där jessica praktiserar, så tvättade hon o klippte mitt hår :) tog typ en o en halv timme att klippa topparna hahaha :D men det blev fint och noga iaf ;)

ska vara hennes prov docka nu i några veckor så varje ons är jag där då (:

skönt att få sitt hår fixat varje vecka, men det kommer bli kort eftersom att hon ska klippa en cm varje gång hahahah:D ajja skitsamma:)

ska fråga om hon får slinga det också sen efter några ggr (:

 

sen när vi var klara då till slut så gick jag och jessica till maddes och fikade lite, blev en latte och morotskaka.

sen skulle vi då ta bussen 19.40, men nähä då gick den inte den timmen så vi gick tillbaka till maddes och tog en cola sen tog vi bussen en timme senare til häljarp, så gick vi hem till jessica och hon åt middag sen stack vi bort till BOB och så hämtade danne mig där för han skulle köra mig hem, kär som  han är.

:):)

filip (BOB) åkte med  och nu är jag då hemma och försöker plugga kemi eftersom jag har prov på de imorgon,

var typ ett halv år sne jag hade kemi, har hemkunskap halva terminen och kemi de andra terminen. så var jag sjuk när vi hade det läxförhöret så ska jag göra det imorgn då, plus nationella matteprov del C. men pluggar inte till det för tror inte jag blir mkt bättr på matte över en kväll..

inte som att plugga på so eller biologi ju, ;S tyvärrrrr.

men ja, jag är helt röd från solningen iaf!

det blev sjuuuuuuuuuuuukt varmt där inne o man svättades som en jävla gris asså.

ursäkta känsliga läsare ;)

är lite äcklig ibland.

ska nog gå o bajja nu, när skämt o sido faktiskt (: har redan bajjat idag, tror jag? nä skit i det

 

nu får jag fan ta tag i kemin, höll på att skiva matten.. vet inte ens vad jag ska läsa ju! doh, periodiska systemet är det fktiskt ..

men har varit en häktiskt dag och mkt trevlig :)

 

tror inte jag glömt ngt som hänt nu faktiskt ;)

här komme lite bilder från dagen, nu kan jag knappt lägga upp fler bilder här på bloggen denna månaden,

man får ett sånt visst antal bilder man kan lägga upp så samtidigt på en månad och jag har typ 1 kvar kanske?

 

så nu bli et inte mer på en vecka kanske ;)

nä , PUSS

<3<3<3

 

jennifer tog som vanligt ego bilder ;)   

efter klippingen ;)  

tja!  

hej, nu ska jag sola :D  

;) igen..  

klipppeliklipp.  

hemkunskapen idag, flygade jacob som nästan rann över, jadå:D man är ju pro ;)

simon och hans nya hår (A) h3h3h3h3  

klädseln idag ;)  

<3<3<3

Av elin borg - 21 april 2010 07:36

sent idag.

gjort vid mig snabbt nu och ska ner o se om där är ngt lätt man kan äta annars får jag gå bort till ica lite senare o handla ngt :)

 

ska till stan efter skolan och sola med jeff och tar nog en runda ner till h&m och gina också ska ha en mascara och kolla om dom fått in några nya fina saker på gina :)

 

pusss på er, hörs ikv!

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards