elinnnborg

Alla inlägg den 24 april 2010

Av elin borg - 24 april 2010 20:46

hejsan

är i hläjarp nu,

middagen var cepe god.

åkte med pappa hit till helene, nu sitter jag vid datorn och hör med alla vad som händer.

det är verkligen många halvdanna alternativ idag xD

haha. får se vilket det blir.

ska ringa Jesse nu o se vad hon har att säga om allt ;)

 

hörs sen ikv.

iaf har jag lite problem med mobilen, där va typ inget minne i den så har en låt just nu , sweet dreams remix..

och får inte bort ljudet som låter när man trycker på en knapp xD

cp.

men stängde av ljudet, så svarar jag itne när ni ringer idag så är det därför:P

 

men vi hörs senare allihopa!

pusspuss

<3<3<3

Av elin borg - 24 april 2010 18:23

äntligen ny mobil alltså.haha

jag förtjänar verkligen detta,

haft samma mobil i mer än två långa år:P haha

jaja välkommen LG k360 tror jag den hette :)

det va den jag la upp för några dagar sen jag ville ha. fast i blå färg ist:)

ljusblå (y)

 

ja men nu ska jag hjälpa till lite med maten,

idag blir det oxfilé ( grillad tror jag ) och krocketter och sallad och bea sås :)

Puss på er,

ska leka med Jesse senare också :)

vet inte riktigt vad vi hittar på ännu, blir kanske in till staden.

hörs sen,

pussssssssssssss igen..

<3<3<3

 

 

fast i blå :)  

Av elin borg - 24 april 2010 13:22

så nu kör vi till center syd

så får vi se om jag kommer hem med någon mobil eller kanske nt helt annat hahah :D

ses ! pusss

<3<3<3

Av elin borg - 24 april 2010 12:32

GODMORGON :D

alla vakna? :)

gotteeee, åt precis frukost, rostat bröd med stekt ägg på ;*)(Y)

mamma hämtade mig i häljarp igår vid 11 typ, ville verkligen hem o lägga mig i sängen o kränga :D

o de gjore jag :D kolla 2012 men somnade så vet inte hur den sluta ;S får väl se den ngn annan dag:)

 

vet inte vad som händer idag ännu.

men lär vi vääl märka sen ;)

eller ja ska till center syd och kolla mobil men vet inte vad som händer ikv :)

 

vi hörs senare, pusss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards