elinnnborg

Alla inlägg den 16 april 2010

Av elin borg - 16 april 2010 23:16

hej,

bajs

 

jennifer o malin kom hit innan när vi satt och åt så vi kollade inte på matchen .

i var hos mig till nio typ så skulle vi handla cigg på samirs men så va där stängt så tog vi bussen ner till stan o skulle handla på gabbes men där var också stängt.

sen gick vi ner till stan, typ hemma kväll o dä o skulle se om man kunde hitta någon som man kände som var över 18 höhö.

det gjorde vi inte så i tog bussen hem igen.

nu sitter jag och jennifer i min säng och jag blir gaaaalen!


hon ska väl snart hem tror ja och jag ska sova snart också för ja ska upp tidigt för jennifer lille bror konfirmeras imorgon bitti kl 11. så då ska vi vara i kyrkan ska åka o hämta johanna först också och tvätt tid har vi också på morgonen så blir upp tidigt imorgon .. :( jag som ville sova länge.

får sova extra länge på söndag morgon då ist.

 

men vi hörs imorgon allesammans ;)

vet inte om jag hinner skriva innan vi sticker imorgon bitti

annars skriver jag från jeffs dator lite senare,

blir nog asmundtorp hela kvällen också, fest förhoppningsvis.

har typ 20 kr men ja det får väl lösa sig på ngt sätt!

 

puss på er och sov gott!

hoppas ni haft lika mys som mig med tjejkompisarna ;)

blev dock lite sur när man inte fick tag på en cigg.

frågade alla som hoppa på bussen om ngn hade en cigg att bjuda på sen typ.

eller ja, två st frågade jag, en i min klass och mitt ex, eller ja vi var ´nog inte tillsammans, äh kommer inte ihåg.

hörs imorgon iaf! ..

HAHA!

GODNATT!


<3<3<3

OUT

Av elin borg - 16 april 2010 20:14

nu ska vi till svalan och handla cigge!

 

<3<3<3

Av elin borg - 16 april 2010 19:09

tjena

jag o jessica sitter o äter chips nu före maten ,fy!

blir hemmagjorda hamburgare m bröd o sallad :) mkt gott!

när jag kom hem från skolan sov jag i en timme typ o sen komma jag vampire, ar inte så jäkla bra denna gången, inte alls så spännande som det brukar typ.


men nu sitter vi iaf i min säng o väntar på mat!

sen ska vi gå bort till konstgräset för julias lag spelar match där så är hon där och malin o jennifer och tittar då :)

sen ikv vet jah inte vad vi ska hitta på, vill festa :(


Kan inte någon ha fest för min skull? (A) haha

ring om ni vet ngt skoj som händer ikväll!

puss och trevlig helg!

<3<3<3

Av elin borg - 16 april 2010 14:48

Hej nu är jag hemma från skolan.

åkte med matilda hem ist för med bussen

mkt skönare.

så nu ska jag äta choklad o titta på vampire diaries. :)

 

ska va med jessica sen och jennifer också väl :)

pusspuss

<3<3<3

Av elin borg - 16 april 2010 06:51

hej, godmorgon!

idag var nougatkuddarna slut så jag åt lite paj, hatar att äta mackor såhär tidigt!

har gjort vid mig allt nästan, ska bara ta på strumpor o jacka o skorna o halsduken sen springer jag ut till bussen.

skulle också säga att avsnitt 18 på vampire diaries har kommit ut på pirate nu :)

ska se det efter skolan :):):)

slutade så jäkla spännande sist alltså ;o

 

ja och ni som inte ser det, BÖRJA SE DET!

Nä nu måste jag hitta ett par strumpor, jag har bara häl strumpor i min garderob och jag hatar det, dom glider ner så mkt. idag blir det nog ingen sol tror jag.

beror på askmolnet somjag tipsa om igår kväll.

haha jag tramsa inte BOB det är sant :D:d

nananananana!

 

nä ha en bra dag, hörs sen, är hemma vid 3

:)

pusspuss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards