elinnnborg

Alla inlägg under februari 2010

Av elin borg - 2 februari 2010 00:12

kommentar från mammse :

Vet inte om min förra kommentar landade? Jag tycker i varje fall att du alltid är jättefin, du var fin i det vågiga håret.!!! Ta hand om dig bäst. Puss och Kram mamma

 

hihi du är alltid också gullig mamma! love u <3

 

jag var iaf ut med robin o carro innan en stund, sen svängde jag inom jeffe när jag gick hem, eller ja inom. blev där till11 halv tolv typ :P

vi sackade skit som vanligt och kollade tretton snart trettio, megabra (y)

har duschat o fixat nu. har målat ena handen, orkade inte den andra. blir bara fel endå xD

får göra det imorgon när jag är lite piggare haha :)

imorgon ska jag upp kl 7 igen , usch usch-

skolan till tre sen ska jag sjunga med agneta om hon inte är sjuk igen :(

sen ska jag nog in till stan med jeffe o ta en fika, kanske blir någon mer.

annars är det endå mysigt med bara vi två faktiskt :)

Jepp, nu ska jag alldeles strax nanna :)

puss på er

 


Av elin borg - 1 februari 2010 18:22

skolan idag, vi fick våra klass tröjor, äntligen :p dom var fina, det var bara jag och carro som ville ha gråa :P men våra blev lätt snyggast såklart (y)

ja annars var det en vanlig dag i skolan, helt ok.

imorogn blir en lång dag, suckkk.

någon som vill med och fika efter skolan? ;*

ring mig då!

Jepp, har bara legat nere i soffan hela eftermiddagen och kollat tv :)

Ska snart ut en runda med Caroline och robin

sen ikv ska jag nog se tretton snart trettio på trean tror jag det var :)

sen sova :)

possssssssss

 

och här har ni bilderna från helgen!

 

                                                                                


så, det var denna helgen i bilder :)

Ovido - Quiz & Flashcards