elinnnborg

Alla inlägg under februari 2010

Av elin borg - 21 februari 2010 20:38

slänger in ett gammalt videoklipp, har blivit medlem in videofy.me nu ist för att behöva lägga in på youtube varje gång :P

Av elin borg - 21 februari 2010 20:15

HELGEN I BILDER :)

fredag fest hos amanda,

lördag tjejmiddag hos elin :)

                                                                  

Av elin borg - 21 februari 2010 19:34

sov aldrig, tittade på en film ist, couples retreat den var jätte bra tyckte jag faktiskt :)

ska nog ta ngt att äta nu oh resten av kvällen blir jag väl hemma, vilodagen idag ju :) imorgon är det nya tag!

puss

Av elin borg - 21 februari 2010 17:32

hej, hemma från kalaset nu

god mat och så :) helt ok

men är sjukt trött så tror jag går och lägger mig ett tag nu faktiskt!

vad händer ikväll? :*

poss

Av elin borg - 21 februari 2010 11:18

hej.

har ätt frukost och gjort vid mig nu, vi ska snart köra och handla present på center syd sen på kalas i kävlinge.

det var trevligt igår, men alla var mega trötta helt tidigt iallafall haha, peter kom och hämtade oss vid elva typ, så somnade jag redan vid tolv, skit skönt :)

Vet inte vad som händer ikväll det får vi se :) imorgon ska jag träna och till pappa :) (y)

MEN vi hörs senare :*

pusspuss <3

Av elin borg - 20 februari 2010 21:40

vi sitter hos elin nu och sjunger singstar och dricker lite och har det mys :)

ska äta efterätt snart, kladde kaga och daim tårta (Y)

pussssssssssssss

mhm

Av elin borg - 20 februari 2010 17:55

klar nu, eller ja har duschat iaf.

mamma kör oss till elin nu, käka god middag och så..

är inte på så bra humör just nu men hoppas det bli bättre sen.

ni får ha det så kul ikväll!

pusshej <3

Av elin borg - 20 februari 2010 13:42

godmorgon allihopa

är hos jennifer nu, peter hämtade oss i häljarp där vi sov inatt..

peter är jennifers pappa!

vi åt precis köttfärsås

och ska hem snart. det blev en bra kväll igår.

smörgås tårta hos mormor och morfar mega gott.

se vid tio halv elva körde mamma mig till amanda i häljarp som då hade födelsedags fest (y)

det var trevligt igår men kallt att gå hem sen, sov i häljarp som jag sa. :)

ikväll blir det häljarp igen, Elin ska ha tjej middag :)

men sover nog hemma ikv, ska på kalas imorgon bitti ju, eller vid ett men ja måste hinna duscha och så ju så vill helst vara hemma då :)


solen skiner, snön smälter. Tack

äntligen vår kanske?


glömde tyvärr att fota igår.

där blev någon enstaka bild på en lång snötäckt väg &sånt skit haha.

ska hem nu, puss hej <3

Ovido - Quiz & Flashcards