elinnnborg

Alla inlägg under januari 2010

Av elin borg - 5 januari 2010 20:36

kollar bygglov nu, paradise har intekommit ut än..

ska se jennifers body efter detta.

i morgon skulle vi fira 13dag knut i häljarp med kinamat sa pappi :)

blir nog gott ;)

får se vad som händer sen!

men ja ska iaf vara frisk hihi :):)

PUSSS<3

Av elin borg - 5 januari 2010 18:18

hejsan , stack till jennifer innan och vi har kollat på två filmer taken och marley & me :) dom var bra, har redan sett marley & me men den var bra igen :D

nu ska jag käka middag med pappa o sis.

sen evet jag inte, ska nog se jennifers body som inte funkade igår.. eller så ser jag paradise hotel om det kommitut på internet n för det hade det nämlige inte innan..

imorgon ska jag vara frisk så jag kangå ut o ha snöbollskrig fast tyvärr är det inte kramsnö -.-'

men ja fortsätt läsa så får vi hoppas på att det händer något spänande snart x)

pussar & kramar mina trogna bloggläsare <3


jag vill inte vara sjuk, I wanna party!

Av elin borg - 5 januari 2010 12:21

usch fy & blääääääääää.

nej jag ska fortsätta klaga idag också, har inte blivit bättre som jag trodde , utan nu har jag mer ont i halsen! :( :(:(:(:(:(

vill inte! skulle ju titta på ny mobil och allt men nu sket ju det sig. hoppas verklign att det blir bättre imorgon :( <3 så jag kan leka med mina underbara vänner och köpa ny mobil  & smkort o allt som har med mobil att göra haha :P

just nu har jag knappt något som liknar en mobil, eller ja den likna men funkar ju iaf inte som en mobil.

någon som är sjuk som vill leka med mig? (a)

hör av er här eftersom jag inte har någon mobil! SUCK -.-'

nu ska jag se paradise hotel eftersom jag missade det igår :)

pusspuss <3

 

  

typ såhär ful känner jag mig helatiden nu när jag är sjuk ! :(:(

inte kul..

Av elin borg - 5 januari 2010 01:23

lallaa.. nej usch elin. haha nu får jag fan bli frisk kan inte ligga i sängen dom sista dagarna på lovet ! :(

kräkte innan också, oh förlåt om ni inte ville veta :D

maten var jättegod iallafall och den fick jag behålla :) kollade på några olika filmer på tvn också som jag inte kommer ih¨åg vi såg alrig jennifers body, blir väl imorgon ist, den funka inte på pappas dator :)

mamma sover här också så käkar vi bull frukost i morgon ;d

nu vill jag sova, ja jag vill me jag kan nog inte, stopp i näsan :(

Pusss<3

 


Av elin borg - 4 januari 2010 16:58

hejhej, jag har blivit ännu värre nu, ha ont i halsen nu och varje gång jag hostar känns det som  om jag ska spy..

men jag överlever änsålänge iallafall.

jag & johanna håller på med middag nu, pappa är inte hemma så vi har bjudit hit mamma på mat :)

blir biffar pommes champinjonstuving och vitlökssås :D

vi ska se jennifers body när vi käkar sen kl 22är det två avsnitt av paradise hotel! efterlägtat som tusan :)

men nu måte jag snyta mig , USCH

pusspuss<3

 

    

glasögonorm

Av elin borg - 3 januari 2010 18:40

okej jag ändra mig, ska se ondskan först som går på tv börjar nu18.50 på någon tv kanal xD vet inte vilken men säkert 3an eller 5an eller ngn sån vanlig har jag för mig :D

så blir en film kväll för mig ikv <3 puss

 

Jag blev rätt nöjd med denna bilden faktisk t:Phaha


och var tvungen att visa hur usel jag är på att fota! (y)

men modellen är söt :P  

Av elin borg - 3 januari 2010 18:28

Nej nu ska jag se på neew moon en gång till

med bättre kvallé denna gången + svensk text.

jag blev så hiimla föryld idag, eler ja et var väl igår men märkte inte det förrens i morse.. sjukt jobbigt är det, det bara rinne från näsan hela tiden, mysigt va?

NEJ tror inte det..

USCHUSCH!

åt iaf kalkon middag hos mamma innan med potatis gelé, pressgurka o sånt gottigt.

ska se om det finns ngt nyttigt att äta där nere nu, sen ska jag som sagt se new moon. såg harry potter igår och såg att edward var med där också, coolt ;) han va snyggare där tkr jag. synd att han dog :P

pusssssssssssss <3

  

Av elin borg - 3 januari 2010 17:52


simon, hej? :o  

robbbbbe  

badanka  

badanka oc robbe

  

någon kille somtvunget ville vara med på min blogg ;) hahaha    

robbe och sourz 

_______---

    

Elin och simon  

robin och calleballe  

knepiga pågar..  

fylletanten  

robbe är inne på den andra sourz:en* nu (y)    

party like a rockstar  

ojojoj  

shoo  

hej & hå  

calle och någon? inte är det jag iallafall ;o   .. 

dricka & jag  

spelnarkoman 

C&S  

smokie smokie  

schallala  

;*  

Cutie  

som vanligt.. alla ska pröva mina glaslögon 

... och nu är dom borta förresten, hittar inte dom.

så hoppas elin råkat få med dom hem eller ngt.

 

me, myself & I

Ovido - Quiz & Flashcards