elinnnborg

Alla inlägg under januari 2010

Av elin borg - 8 januari 2010 17:22

no u never were and u never will be mine.


tja. slöedag idag iallafall, efter festen igår hos jokinen så sov jag o jeffe hos henne, gick dit så vi var hemma vid halv 4 inte så långt endå, tog en kvart att gå hem. andy o robin följde oss hem (L) tack för all hjälp :)

det var faktiskt jätte tevligt igår om man tänker bort alla knepiga händelser. höhö. och jag är jävligt trött på att jag ska få all skit när jag bara försöker bry mig ..

från och med nu ska jag inte bry mig om någon mer än mina allra bästa vänner <3 för då vet man att man får tillbaka det.

Jennifer är min bästa kompis och nu har båda varit med om samma sak, ni vet vi att vi är där för varandra när det väl gäller.

jag älskar dig mest av alla sjuka människor som finns i världen. hihi

puss på det.

har käkat tre cheeseburgare nu  & dricker cola, oh det är så jävla gott.

haha jag åt faktkiskt en hamburgare till frukost också, jag och jennifer kämpade oss ner till Haraldskiosken och köpte en 90 grammare och cola, (y) mycket gott med bakis mat och en cigg.

inte lika bra med jeffe, så hon får krya på sig idag. jag vet inte vad jag får för mig att göra idag.  ska snacka med lite vänner och se vad som händer.

bilder från igår är just nu på min kamera, lägger in dom idag eller morgon, JAG LOOOVAR ;)

puss på er <3

Av elin borg - 7 januari 2010 21:03

tjena

är hos kevvs nu och taggar lite haha

sitter och äter godis o chips o dricker cider :D han fixar håret .. o_O

vi ska sticka till en fest i stan nu strax.. när han blir klar ;)

ska träffa jennifer och några andra tjejer där också, sover troligen hos jennifer inatt.

ha det så bra

pusss<3

Av elin borg - 7 januari 2010 15:50

morning, kinamat till frukost, alltid gott! (y)

ser hatar göteborg nu, mega bra :d

börjar lära mig telefonen nu, när jag installerat java sakerna o det bajset blir det nog lite roligare haha :P har inga pengar på den nu heller så,

ska bort till affären och handla cigg snart, blir kanske fest ikväll med jennifer och hennes gamla klass & kanske jessica. om inte fest blir det bara att umgås med jennifer.

Pousssssssss<3

Av elin borg - 6 januari 2010 20:05

ja jag blev hemma idag som jag sa,

ätit kinamat och kollat dagens man nu,

ska se en film med sis strax :)

så blir filmkväll ikväll igen..

imorgon ska jag iallafall inte vara hemma! har jag bestämt

men vet inte vad som händer än men ja

vi får se vvad som väntar imorgon ;)

pussar på er lovers <3

Av elin borg - 6 januari 2010 16:22

jaja jagb har iaf duschat, men känns inte så lönt att göa v sig när man bara ska sitta hemma,

har iaf fått min nya mobil nu (Y) inemang

tr nog ett tag att lära sig touchen. hatar det faktiskt .. men får se om jag ändrar mig om ett tag, börjar redan lära mig faktiskt.

ska äta kinamat med pappi sis och Helene sen vid 6 tiden, kycklingspett &jordnötssås jadå, det vanliga? yepp..

sen vet jag inte hur det blir om jag endå ska till häljarp eller inte.. får jag grubbla på. pappa ville int hämta mig inatt iaf, och jag känner inte för att sova borta när jag inte är helt frisk, tänk så vaknar jag upp med sket dlig andedräkt + snor som rinner nerför munnen? Haha nejtack (N)

tror ärligt jag blir hemma så får jag hitta på ngt imorgon ist

bättre att vara helt frisk när man ska ut och ränna så jag inte faller tillbaka igen :)

får sitta hemma och  leka med mobilen ist.

just nu kan jag inte ens svara när folk ringer. bra va? :)

hrm, nej tror inte det :P såg paradise hotel nu iaf har kommit ut på internet nu alla som vvarit, gud  vad alla ställde sig konstigt på parcermonin tyckte jag? :P ajja blev väl endå bra :)

nej får nog ta på mig lite kläder nu kanske,

hörs senare, pusspuss <3


 

telefon, snööö 

jeffi  

jennifer lagar mat, / mikrar det som mormor gjort igår ;)  

resultatet  

Av elin borg - 6 januari 2010 12:30

nu är jag vaken

och frisk!

nej det är jag inte alls det, men jag lotsas..

ska inte sitta hemma en dag till.

nu ska jag gå ner och käka frukost sen duscha o göra vid mig!

pussss <3

Av elin borg - 6 januari 2010 02:44

det blev sent idag

suttit uppe och ifrågasatt om kärlek verkligen finns,

men man ska väl aldrig ge upp,

bara att keep on looking i guess.. :)

nu ska jag försöka sova :, men inte så lätt när man hostar varannan sekund!

Nattinatti :)<3

Av elin borg - 6 januari 2010 00:35

jaja.

kul

?

jag har sett paradise nu, nu börjar det iaf hände grejjor, stefan är dum i huet. (N)

& alla var ledsna :(

dom senaste två har inte kommit upp än, om jag inte har fel för mig ? de har väl varit två avvsnit igår & två idag?

nu ska jag nog nanna ..

Pusss  

Ovido - Quiz & Flashcards