elinnnborg

Alla inlägg under januari 2010

Av elin borg - 12 januari 2010 18:49

fyför

jag har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv.

somnade i skolan ett antal ggr och nu har jag sovit sen jag kom hem

väntar på att mamma ska bli klar med pannkakorna, så ska jag käka menn sen är det bud på att sova igen faktiskt :o

jag vill se paradise hotel också, så får vakna då igen..

annars gick det bra i skola, förutom att jag var för trött för att skriva en uppsats haha (N)förra året var lägsta intagnings poäng 180 på campeon, då hade jag kommit in:(  medel var 260 poäng..

hoppas det inte höjs alltför mkt alltså!

POSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Av elin borg - 12 januari 2010 06:58

nej fy för, vad jag är trött!

gud så hemskt..

villlllllllllllllllllll inte till skolan :(

Av elin borg - 11 januari 2010 22:00

  

Nu är det dax för paradiset i en timme

fan jag kommer ju aldrig i säng!

fastnade vid Spårlöst nu och sen ska jag ju duscha..

får dammsuga imorgon iställe is.

PUSSS

Av elin borg - 11 januari 2010 20:21

         

Hej alla gymnasium blanketter...

Uschuschusch, får väl kolla igenom och se vad alla har att erbjuda,

men mitt förstaval kommer att bli Campeon Iallafall . 

men kan inte söka till bara ett gymmnasium, så bra betyg har jag icke så ja ämr så säker haha :D

det var alla bilder för dagen.

posss

Av elin borg - 11 januari 2010 20:05

  

hallå långhåriga stefan

han var mkt sexigare då ;)

 

sitter och kollar på familjen annorlunda, fyfan för att ha 9 ungar!

fast endå mysigt med en sån stor familj om alla hjälper till och tar hand om varandra <3

jessica som sa att jag skulle kolla på stefan på goole haha :P

jag har packat upp mina saker och så nu iallafall,

är hos mamma nu :) 

mkt god mat hos farmor, SOM VANLIGT :)

köttfärslimpa med potatis och brun sås, gelé gurka o sånt mumsigt ;d

ska dammsuga om ett tag och sen ta en dusch

sen tror jag seriöst att jag somnar!

|-) POSSs

Av elin borg - 11 januari 2010 15:39

första skoldagen gick bra.

känner förstås press på mig, men det ska nog gå bra..

Jag vaknade halv 8 i morse, av mig själv :O

cp, men jag låg kvar i sängen tills klockan ringde tjugo över 8.

somnade klockan 12 typ, förrigår somnade jag vid 7 & vaknade vid 2 igår?

haha idag vaknade jag en timme senare än vad jag gick och la mig i förrigår ?

men jag klara det, visst jag nickade till ngra gånger på so:n men vem gör inte det? höhö

Jag har packat nu nästan klar, pappa kommer snart så kör vi till farmor och käkar middag o så sen ska jag till mamma och vara där i två veckor nu,

SNART ÄR DET SPORTLOV :D haha, vecka 8, sen vecka 13 är det påsklov, LÄNGTAR, och jag fyller år på påsklovet också : ) hihi, snart

imorgon sa vi få ngn uppgift som ska förbereda oss lite på nationella provet i svenska.'

nej nu ska jag packa det sista, skriver ikv och har ngra bilder att lägga in också :)

pusspusss <3

Av elin borg - 10 januari 2010 23:12

  


You with the sad eyes
Don't be discouraged
Oh i realize
It's hard to take courage
In a world full of people
You can lose sight of it all
But the darkness inside you
Can make you feel so small


And i see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why i love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow


Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
N you call me up
Because you know I'll be there


And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why i love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful



ANE BRUN, du har räddat min kväll.


Av elin borg - 10 januari 2010 22:48

true colors - Ane Brun

underbar röst och låten är också amazing! 

I think I'm inlove.

<3

Ovido - Quiz & Flashcards