elinnnborg

Alla inlägg under januari 2010

Av elin borg - 3 januari 2010 12:19

tja!

nu är jag hemma och vaken.

somnade inte förrens sju i morse och vaknade nu halv tolv typ.

-.-'

igår kväll var jag och åt middag i häljarp med pappa ju som jag sagt tidigare, sen kom jennifer och jessica dit så stack vi till Robin och spela lips eller sjöng  :P lite senare gick vi ut till hans bar och så satt vi där och spelade lite och drack lite , jeffe jessica o bella stack vid halv ett typ. men vi andra satt kvar där tills, ja sent ? sen kom min nästkusin och flera och skulle bråka.. (Y)

men det blev inget bråk  sen stack dom hem och lite senare stack vi också, sov hos charlie. eller ja, somnade 7  så har sovit 4 och en halv timme !

jovisst och nu ska jag till mamma strax och äta kalkon middag med mormor o morfar och morbror.. men föörst ska jag duscha!

ni får se bilder från gårdagen lite senare :)

bara så ni vet igår så slog ni rekordet! det var 95 st och kollade min blogg igår (Y)

keep on going säger jag bara :)

jag blir iaf jätte glad bara en mer läser så varje person räknas!<3

pussar och kramar   

Av elin borg - 2 januari 2010 16:07

detta blev nattamaten när jag kom hem nyårsafton   

såhär såg jag ut igår ! (Y) haha 

tror det var denna rättens fel att jag inte mådde bra igår..

pappa gjorde den till mig igår, det var jättegott först. men sen börja jag må illa, gissar på att in mage inte var så stabil innan och av  den där crabsticken blev det iiiiinte bättre! (n)

så Nej till crabstick dagen efter!   

Av elin borg - 2 januari 2010 15:59

RESTEN AV BILDERNA :):)


 

sen kom jennifer på besök hos mig mitt i natten när hon kommit på att jag hade snott hennes mobil -.-'                           

DET BLEV KAAAAAAAAAAAAAOOS PÅ TOALETTEN            

här spolar jag iiiiiiiiiiiiiiinte ner hela mig & jessica, NEEEJDÅ!

förlåt calle det var iiiiiinte meningen, blev det fuktskador eller så så fixar jag det (I)(Y)     

skulle ta lite snygga bilder i badkaret, lyckades inte! :d        

matilda va sur för min kamera ville aldrig fota :D men nu jävlar  

alla prövade mina glasögon-.-' SOM VANLIGT          

hahahihihahahoe  

tack alla än en gång :)

Av elin borg - 2 januari 2010 15:40

Nyår 09/10

tack alla för en underbar kväll/natt.

kommer fler bilder strax, internet dog när jag la in bilderna så bara hälften kom in typ! :)

pousssss

 

                                                                                    

Av elin borg - 2 januari 2010 13:11

buhu

har nothing att göra ..

jag ska följa med pappi till ö&b nu.

vet inte annars vad som händer idag, ska äta middag hos pappas kompis helene i häljarp.. så vet inte om jag blir där sen kankse hittar på ngt med ngn :)

BEBISKEVVÄ KANSKE?

pouss <3

Av elin borg - 2 januari 2010 00:35

Godkväll alla trötta bloggläsare.

förlåt för jag ljög , blev inga bilder idag.

har inte mått värst bra, spytt o grejjor.

& nu ska jag sova, men imorgon lovar jag att bilderna kommer in! :)

godnatt lovers!   

 

ps. jag tkr 2010 låter sjukt lökigt..

liksom sommaren 10? huh .sommaren 09 låter jätte bra men ska man säga sommaren 010 nu då eller?    vad tycker ni?  

Av elin borg - 1 januari 2010 17:34

första dagen på detta året.

coolt! haha

jag kollar på rädda willy nu, vaknade vid 2 sen har jag bara kollat film och så.

käkat lite cheesecake, min mage mår inte bra kan jag lova!

har inte ont men känns som om allt i min mage rör på sig :s

uschusch..

jennifer ringde innan, blir nog att träffa henne sen ett tag :)

kanske ut en sväng, tror jag behöver det.

om jag kommer i mina skor, fötterna är rätt svullna -.-'

kameran ligger på laddning så lägger in bilderna lite senare istället :)

jag blir lite förvånad själv när jag tittar på bilderna kan jag säga haa!:D

hoppas ni hade en trevlig nyår igår då allihopa!

det hade jag iallafall ;)

tack alla underbara människor som var där och alla nya som jag inte träffat innan var också väldigt (Y) good!

POUSSPOUSS<3

Av elin borg - 1 januari 2010 04:01

GOTT NYTT ÅR BABES!

hemmma nu och sk sova gott som en jävl stock!

haft det mktmktmktmktmktmkt braidag!

hoppas hela 2010 blir bäst :D

nej godnatt

pussssssssssssssssssssssssssss

för imorgon kommer det en massa jävla bilder också så håll utkik!

Ovido - Quiz & Flashcards