elinnnborg

Alla inlägg under mars 2010

Av elin borg - 25 mars 2010 20:22

nu är dom färdiga, blev meeega bra ;)

eller ja, har inte smakat ännu men ser sjuhelsike goda ut iaf :D

haha

nu ska jag o pappi till häljarp o hämta mina skor o byxor.

och ta en fika med helene också en stund, sen hem igen o kolla film med sis.

hinner inte träffa caroline för vi är nog inte hemma förrens tio något skulle jag tro.

ha det bra :)

pusss.

bjuder på lite kanelbulls bilder ;)

Av elin borg - 25 mars 2010 20:03

bilder från igår och idag :)

i ugnen :P  

knåda

min säng inne hos johanna :P

igår när jag skulle till lena på kalas :P ( jennifers mamma)

..

före

Av elin borg - 25 mars 2010 19:51

HEJ


nu bakar jag kanel bullar.

får hoppas dom blir goda :P pappa råka köpa någon surdegs deg så ja vet inte hur det blir riktigt :o

men det blir säkert gott endå!


pappa har fått ryggskott så vet itne om vi kan köra till elin o hämta mina jeans o skor..

annars kommer nog caroline ikv tror jag

ingen skola imorgon heller,

sen är det lov!:D

fast hoppas jag blir frisk bara.

inte kul att inte kunna äta och så..

vill kunna ta en god lunch imorgon i hbg och njuta utav den..

& på kalasen vill jag också kunna äta ju :P

ja vi får se hur det b lirmed det också


  

lägger in fler bilder sen på hur dom blev!

pusss

Av elin borg - 25 mars 2010 13:34

just nu:

sitter på altanen med sis och njuter av solen (:


såg precis aice i underlandet och åt frukost och choklad pudding haha :P

gott.

och filmen var dö bra ;)

skit mysigt här ute, 14 grader nu också (y) nästan sommar ju!

när pappa kommer hem ska vi köra ut o handla mat och så till kalaset och hämta mina byxor o skor hos elin.


imorgon blir det nog ingen skola, tema dag så inte så viktigt för den delen heller. men eftersom jag inte är riktigt bra är det bäst om jag får vila så mkt jag kan..

sen blir det hbg med syster och jennifer, shoppa och fika. sen till mamma hjälpa henne att duka och så inför kalaset på lörd.

sen ska väl jag och jeffe ut :)


  

just nu, vet skit fula solglasögon jag har haha xD

men orkade inte gå upp och hämta mina så tog några som låg här nere :P

PUSSPUSS

Av elin borg - 24 mars 2010 14:18

bilder från igår

när vi bakade :P

den saftiga choklad kakan

vispa ägg & socker poröst ;)

mummss.

ingredienser

äntligen är vi uppe över 10 grader här nere i skåne ;) wiho.

MUMS :D

morning'

pluppe.

bananas till banan & choklad kakan, som faktiskt blev väldigt god, provsmakade den igår kväll när vi såg wallander, som också var mkt bra ;)

och i morse när jag åt/(försökte äta) pannkakor till frukost såg jag have you heard about the morgans. och den var jätte bra, med sarah jessica parker och hugh grant :)

possposs 

Av elin borg - 24 mars 2010 09:59

  



jag drömde för någon natt sedan att vi var tillsammans igen,
att vi hittade tillbaka till varandra och brydde oss inte om vad som hänt,
det var precis som om vi var nykära igen.
ja, om sånt kunde hända.
jag ljuger om jag säger att han inte är en del av mitt liv,
eller var rättare sagt, han var med i mitt liv i mer än ett år.
vi upplevde så mycket tillsammans.
helt plötsligt blev allt komplicerat, gjorde saker bakom varandras ryggar
& helt plötsligt var det helt slut, jag gjorde slut.
och efter en månad var han borta ur mitt liv.
jag har aldrig ångrat något så mycket i hela mitt liv.
men nu ångrar jag inte det längre,
jag behövde komma ifrån honom.
Jag behövde vara med mina vänner, som stod ut med mig, trots allt.
underbara vänner, som förstår..
jag har lärt mig mycket nu.
Men jag skulle absolut inte ha något emot det nu.

att vara kär & galen,

i någon annan



Av elin borg - 24 mars 2010 09:54

känns som om dom börbaskade blåsorna aldrig går bort,

har legat vakenn länge nu och tänkt på helgen. :P

måste träffa fia för jag ska ge henne 250 kr för hon ska handla en sak till mig på ullared :P, så vet inte om jag får ge dom till caroline idag eller något, (min granne) och bästis ;)

haha. nejmen det löser säkert sig, hoppas jag :O


aa, sen på fredag ska jag ju till hbg o se om jag hittar en skinnjacka, och så ska vi väl äta där, jag johanna och jennifer ska dit.

sen på lördag har en kompis fest så blir nog dit då:)

ska ju ha kalas redan klockan 2 så det hinner jag ju.

Jennifer ska till prag på ons, på min födelsedag! jävligt dåligt planerat kan jag ju säga.. men det är handbollslaget så hon kan inte ändra..

så vi måste träffas mkt nu innan hon åker :)


nä nu ska jag kissa och ta ngt lätt att äta och sen kolla tv/film väl.

pusssssss <3


Av elin borg - 23 mars 2010 21:41

tjena

ska ta ngt att äta nu, sjukt jäkla hungrig.

åt lite cevapcici's innan men tre st räckte tydligen inte.

men det tog iaf en 20 minuter att äta dom .. ;s

ack ja vad ska jag ta mig till! (N)

fem i tio är det cugar town sen ska vi se wallander


KISSES


http://www.youtube.com/user/tabs24x7

där är alla tabbys videos.

(Y)

Ovido - Quiz & Flashcards