elinnnborg

Alla inlägg under maj 2010

(:

Av elin borg - 23 maj 2010 23:26

Greyson Chance sjunger paparazzi :)

sjukt duktig!

Av elin borg - 23 maj 2010 20:24

Jennifer: skynda dig så får du pnnisar!


Jag: penisar?


Jennifer: nä, pannkakor? :s


hrm, förstår inte alltid dom här förkortningarna..

jag som ville ha pnnisar ;) hahaha.  

Av elin borg - 23 maj 2010 20:07

gör  ingenting nu.

det var gott med pizza. :)

såg inte filmen men såg gossip girl ist, ska nog se nästa avsnitt också..

ska lyssna musik ett tag först.

pusspuss


<3<3<3

Av elin borg - 23 maj 2010 16:13

Hej :) är hemma nu, sov hos helene inatt.

det var riktigt roligt på bröllopet, först var vi i kyrkan i annelöv sen i folkets hus i dösjebro :) vi åt och drack och dansade från 4 till 12 1 tiden :)

när vi kom hem till häljarp såg jvi att ngra spelade basket på skolan h aha xD no life.

så jag o alexandra hoppade iaf av och prata med dom en liten stund sen gick vi hem och åt lite nattamat sen sov jag gott iaf och vaknade lite då och då men gick upp vid halv två idag,

körde o hämta bilden i dösjebro sen hem och jag har precis städat och dammsugit mitt rum, till ochmed bytat lakan o täcke o sånt :) 

duktigt! (y)

har sett ut som ett bombnedslag hela veckan. ;/ tyckte det var dags nu, och förresten bara så ni vet så älskar jag min säng mer än någonting annat <3 :)

 

nu ska jag se om jag kan sy lite så jag får ha kvar mitt vg på syslöjden och sen ska jag och pappa köra o handla PIZZA :D mums.

sen ska jag se kick ass! :)

 

hoppas ni haft e n minst lika bra helg som jag haft :)

pusspuss

<3<3<3

Av elin borg - 22 maj 2010 13:40

Hej nu sticker jag på bröllop! :)

hemma ikväll väl.

finns på mobilen om det är någonting (:

pusspuss


Av elin borg - 21 maj 2010 19:32



SÅJA:D orkar inte skriva bild texter tyvärr :P

men ja, jag är den guldiga blondinen ;O

Av elin borg - 21 maj 2010 18:59

hej förlåt att jag inte skrev igår heller ;s börjar bli dålig på detta !

men  kan nog förklara vf jag nt skrev igår ocskså:P

för vi hade ju orientering o skolan & spexfoto, som blev meega bra! (y);)

sen åkte jag o ngra andra in till stan när vi var ''utklädda'' haha jag hade ju knappt kläder men var helt guldig iaf :):)

kul va det!

 

sen åkte jag med pappa hem vid 4 tiden sen duschade jag och skrubba kroppen mega länge, och med all guldfärg åkte det bruna jag lyckats sola till mig ;/ men tog igen det lika snabbt hahaha :D

gick ut o sola på altanen och sen åt vi sen gick jag in och la mig vid halv sju, ingen väckte mig så jag sov till kl 4 inatt, vaknade och gick på toa.

efter en stund somnade jag som tur var om :)

 

idag var skolan helt vanlig, blev klar med min bikini också :) jättefin blev den. hade den igår på spexfotot, den är guldig! men jag knöt den där bak då ist för hade inte satt dit spännen ännu.

men nu har jag ! :)

 

när jag kom hem kolla jag på tv. bajs att vampire diaries är slut, elere ja för säsongen iaf.

kollade iaf på ett program som är typ som svenska glamourama fast på danska, eller lite mer som the hills typ :p finns att se på 5 play iaf.

sen åt vi grillad fläskytterfilé o krocketter o sallad :)

 

ska sjunga en stund sen ska jag och johanna nog gå ut en runda.

vilar idag, imorgon är det ju bröllop!

ska bli roligt faktiskt.

handlade ju kläder till det i veckan :)

 

ja, i hörs sen..

är nog för trött därför jag inte bloggat.

har ju somnat varje dag när jag kommit hem från sskolan typ :/


pusspuss (:

Av elin borg - 19 maj 2010 23:29

  

this is the world that we live in.

Ovido - Quiz & Flashcards