elinnnborg

Alla inlägg under maj 2010

Av elin borg - 9 maj 2010 14:45

Hejhej, :)

 

Mamma hämtade mig i häljarp vid halv elva i morse

sov inte så jättebra inatt, haha

sov på en liten obekväm soffa, men sov iaf inte ute så ska väl inte klaga.

 

vi körde o handla bullar o pålägg men när jag kom hem så såg jag ju att jag hade pizza kvar sen igår ;) mums, så först åt jag en pizza bit sen en bulle hihi.

jag och mamma kollade på en film också, som jag redan sett men den är sjukt bra ; stephmom*?

 

och som sagt världens sämsta film igår, somnade nog när det gått kanske en kvart så dålig var den :o:)

jaja.

nu gör jag inte så mkt, musik och så laddar ner en film som jag ska se sen The Blind Side heter den.

hört att den skulle vara bra :)

har varit en bra helg tkr jag hade mysigt igår trots den kassa filmen ;)

idag blir jag bara hemma och myser och peppar inför tre dagar i skolan :)

skönt med lång helg sen!

hoppas det blir fint väder så jag kan ge jennifer min present, det är en överraskning (:

 

veckan har gått sjukt snabbt tiden bara rinner iväg, men det är bra.

så det kan bli sommar o varmt ngn gång..

sjukt trött på detta äckelväder nu.

 

ha en skön söndag allihopa, för det ska jag :)

pusspuss

<3<3<3

Av elin borg - 9 maj 2010 01:03

GODNATT

ska hem till helene nu o sova där

har kollat en skit kass film hos fiilip som hette a serious man.

skit kass verkligen.

pusshej

<3<3<3

Av elin borg - 8 maj 2010 21:56

så nu sticer jag til häljarp,

hämtar upp jeffe på stationen så ska vi leka med fille ;D

 

hörs sen

pusssen

<3<3<3

Av elin borg - 8 maj 2010 19:26

hej hopp :)

 

skojjar inte att målningarna var riktigt fina på vernissagen idag, konstnären heter Birgitte Söndergaard, hon  är skådespelerska också och har varit med i bland annat sällskapsresan i skärgården, lägger in bild nedan ;)

 

jag och mamma var suga på pizza idag så fick bli det,

vet inte vad som händer ikv alls faktiskt, sjukt tradit men är rätt sleten endå.

men hade varit skoj att hitta på ngt, ja vi får väl se.

menn ha det bra! puss


  

birgitte söndergaard i sällskapsresan, med stig helmer ;)


<3<3<3

Av elin borg - 8 maj 2010 12:15

matchen blev inställd så efter Vernissagen* åker ja o mamma nog till mormor o morfar ist :)

får se vad kvällen har att erbjuda sen ;d

posss

<3<3<3

Av elin borg - 8 maj 2010 11:40

godmorgon,

blev en trevlig kväll igår som börja hos danne där vi satt o drack lite sen gick vi hem till coffe och fortsatte där, sen åkte vi in till stan och jag o jennifer stack på en hemma fest medans dom andra stack ut!  men är inte så avundsjuk för dom tyckte nt de va så kul där endå ;P haha. ja, lite avundsjuk är jag kanske,  men min tid kommer :) såklart.

 

mamma hämtade mig vid två tror jag det blev sen hem o sov gott :P

men vakna dock inte lika bra, men ingen huvudvärk vad jag känner av, dock lite illamående. usch..

 

jaja nu ska jag ta ngt att äta sen ska jag mamma & Lenapå vernisage eller hur det stavas, sen ska jag till häljarp o se en match med filip o danne tror jag :)

 

hörs sen, puss

<3<3<3

Av elin borg - 7 maj 2010 19:52

Hejhej.

är hemma nu, ska till häjarp o kolla fotboll o lite så, blir nog fest sen,

puss på er

berättar mer sen eler imorgon..

bjöd jeff på pannkakor och nu åt vi precis flygande jacob också. :) mkt gott

nej måste sticka nu, pusssss

<3<3<3

Av elin borg - 6 maj 2010 21:55

godnatt på er.

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards