elinnnborg

Alla inlägg under maj 2010

Av elin borg - 11 maj 2010 07:01

nu springer jag ut till bussen :)

hörs senare, blir kanske inte till morbror för hans tjej hade gjort ngt med benet eller ngt så vi får se, annars tränar jag ist om det inte blir av iaf :)

pusss

 

  

nu . :)

 

<3<3<3

Av elin borg - 11 maj 2010 06:29

ååh,

vill bara soooooooova!

ska på the big bög show idag med skolan, tror det vvar idag iaf?

ajja det blir nog kul,

hoppas man får fota :D

 

ajja men ska käka o sånt nu.

ha en bra dag finisar! pusspuss

<3<3<3

Av elin borg - 10 maj 2010 21:52

hejsan,

kom nyss hem ska ta ngt att äta nu o lägga mig i sängen sen.

är mega trött!

blev ingen solning för vi hann inte, men tog bussen till häljarp och tittade pojkarnas träning ;) haa duktiga såklart.

men vi kollade inte så mkt, vi roa oss med annat ! xD

HEMLIS*

 

oj jag trodde det var tisdag.

fasen :P höh, men vi hörs! är mega hungrig måste äta, har bara ätit lite potatismos i skolan och lite pizzasallad när jag var hemma om innan ..

så pusspå er!

<3<3<3

Av elin borg - 10 maj 2010 16:12

och jag ändrar ju planerna som vvanligt ;)

nu kom jeffe till mig och vi ska bort och sola en halvtimme,

sen blir det att kolla filips träning trorjag.

så ingen träning idag,

och imorghn bli det inte heller för då ska jag o mamma på fotbehandlig hos morbror.

jaja.

PUSS 

<3<3<3

Av elin borg - 10 maj 2010 11:40

språkval nu, älskar måndagar går så jävla snabbt,

käka mat efter denna lektionen korv och ngt.. ;/ inte så fräscht..

sen so och svenska,

hem käka sen träna.

pusspusss

<3<3<3

Av elin borg - 10 maj 2010 08:20

godmorgon där!

nu ska jag packa iväg mig till skolan.

har hoppas solen håller sig kvar tack!

kör på inget smink idag alls,

hade inte en droppe eller ngt smink på hela veckan i skolan,

sjukt skönt är det. :)

 

  

 

Hejdå, ha en bra dag!

puss

<3<3<3

Av elin borg - 9 maj 2010 21:58

hej   

 

ni får se bilderna imorgon ist för jag tittar wallander sen kommer jag förmodligen att somna så dom komer nog upp imorgon :)

 

imorgon är det skolan, börjar tjugo över nio och bara tre dagar skola denna veckan, så jävla skönt!

prov på ons, eller stort glosförhör typ. men de fixar vi! ;)

 

så efter skolan imorgon ska jag träna bara tror jag.

ska sola också ngn av dagarna men får höras med jeff om det för hon måste flja med mig :p

ons blir det nog klippning igen, och sen fest resten av dagarna ;) haha nej men någon  dag blir det nog får jag hoppas :o

 

nä, wallander nu.

puss & godnatt

<3<3<3

Av elin borg - 9 maj 2010 18:51

det var verkligen den bästa filmen på länge för folk som mig :P

haha. den var skit bra verkligen.

handlade om en svart tjock kille som inte hade ngt hem och så fick han bo hos en rik & bra familj och så händer det lite grejer, berättar inte för då förstör jag kanske för er som vill se den hehe ;D

nu har jag satt in lite flygande jacob i ugnen!

mumsss.

cugar town repris på tv nu, sen e det gossip girl om fem min tror jag ;o

hoppas de iaf!

 

ha det bra, puss

<3<3<3

och förresten, lägger upp bilder lite senare, tog dock inte så många i helgen men..

Ovido - Quiz & Flashcards