elinnnborg

Alla inlägg under maj 2010

Av elin borg - 1 maj 2010 17:46

har varit med pappa och handlat mat som jag ska ha med mig till sofie för vi ska grilla,

så köpte flintastek, potatissallad och bea sås.

hoppas hon har sallad :P

sen som sagt kör jag på det alkoholfria vinet idag :)

nog med drickadet för denna veckan redan :D

 

så ska göra vid mig lite,

ska inte ha ngt speciellt på mig, blir tights, en tröja &tjocktröja o sånna myskläder idag , håret uppsatt bara :)

vet inte om vi ska sitta ute, det regnar ju iofs nu, vi får se

tar med kameran

och har även lite foton ifrån igår, men dock inte så många.

får ni se imorgon eller på måndag

för jag håller helg ända tills på tisdag! :D

studiedag då.

 

men puss påe er och ha en fin lördagskväll för det ska jag och mina töser ha!

<3<3<3

Av elin borg - 1 maj 2010 14:27

tja!

nu har vi käkat!

blev hamburgare xD

nu ska vi se toy story som är på 3 an nu (:

ha det bra,

ikv blir det tjejmiddag hos sofie, fick ett alkoholfritt vin av mormor o morfar som jag ska ha ikv :P

kan vara bra för mig!

hörs sen, puss på er.

<3<3<3

Av elin borg - 1 maj 2010 12:45

hejsan

vaknade precis av att pappa ringde min mobil, fråga om jag va hemma om de gick bra igår osv.

nu ska jag ner o käka en hamburgare :P

skit gott!

 

igår var vi ju hos mig först som jag skrev sen gic vi bort till alfred och sen vidare till Issa vid 2-3 tiden och hem igen vid 4 någonting ;p

så det blev faktiskt mkt trevligt efter all röra :D hehe

 

jessica sov hos mig också,

nä nu ska vi som sagt käka (:

pusspuss

<3<3<3


Ovido - Quiz & Flashcards