elinnnborg

Alla inlägg under april 2010

Av elin borg - 11 april 2010 17:06

hejsan hoppsan.

hemma igen från mormor o morfar och då var man ett par tusen kr rikare, hehe

nej men jag fick mer än tio tusen på en fond som jag ska antingen ha kvar som fond eller göra till ett sparkonto och sen ska jag ta ut det när jag är 18 väl.

till körkort och så blir det väl :)


nu ska jag plugga, eller ja.

om ett tag.

håller på att ladda ner vampire diaries avsnitt 17 nu för er som också földer det så är det ute nu :)

Dick sa att det var skit spännande, men det är det ju alltid + jag vet inte om man kan lita på honom längre haha! :D


lägger in bilder från igår lite senare.

puss på er!

Av elin borg - 11 april 2010 10:37

godmorgon.

vaknade faktiskt av migsjälv för tio minuter sen, bra tkr jag .

ska göra vid mig nu, äta lite frukost sen kör vi iväg till mormor & morfar.

har inget mer skoj bestämt idag.

eller jo oj, jag MÅSTE plugga!

påminn mig!!!

gud ja, ska nog göra genetik prov imorgon ;o

nä nu måste jag äta :D

pusss


  

Av elin borg - 11 april 2010 00:41

efter vi varit hos filip så gick vi bort till sebbe,

som bodde typ två hus bort :) (Y)

där var ett helt gäng fotbollsnördar  redo för barcelona o real madrid, så ja vi trängde oss ner där. och tittade :)

inte så jätteroligt att titta på fotbollen tyckte jag . så satt mest o snackade med emelie, spelade lite guitar hero på mobilen och så haha :) det var mysigt faktiskt men, kunde bytat ut fotbollen mot en bra film kanske ? haha

nähä, nänä okejdå!


ja jag är hemma nu iaf, fick skjuts av olivers mamma, vilket var väldigt snällt, annars hade jag fått vänta jätte länge på tåget och fått gå ffrån stationen hem, och det är en bit när man är själv på kvällen :/

haha, ja men nu slapp jag ju det så jag kom säkert hem.

vem  vet vad som hänt annars? nä, ingen vet..


äter lite rester av det johanna åt innan, vilket var lite wook med kyckling, och nu blanda jag i lite godis, väldigt gott!

kollar på någon skit b-film på 5an nu, vet inte vad det är för något, blir väl att sova strax.


imorgon ska vi till mormor o morfar tidigt , eller ja vid 1

så ska vi typ fira mig o mamma då, mest mamma.

men min morbror ska också dit och han har inte grattat mig än så får väl ngt paket kanske , man kan ju alltid hoppas ;)

det kan jag skriva imorgon ju!

sov gott allihopa!

pusspuss <3

Av elin borg - 10 april 2010 20:09

hej,

är hos bob nu, jennifers pojkvän.

har varit och kollat bois seriepremiären eller vad det heter.

dom vann med 1-0 degerfors eller ngt?;P

nu ska vi snart till sebbe och se ngn annan fotbolls match på tvn.

hörs imorgon!

puss

Av elin borg - 10 april 2010 11:26

nu ska jag o sis ner i stan :)

puss


just nu!   

Av elin borg - 9 april 2010 23:56

haft en jätte myysig kväll med min underbara syster :)

med väldigt god mat :D


godnatt på er! :)

Av elin borg - 9 april 2010 21:58

sitter framför tvn i soffan med sis o kollar batman begins.

skit mätt, har nog ätit för hela gården ikväll :o


hoppas ni haft en trevlig kväll och den är säkert inte slut för många utav er där ute ;)

jag går nog och lägger mig efter filmen.

imorgon ska jag nog leka med min bästis Jennifer :) och kanske hennes B-friend BOB. (y)

nu ska jag ta på mig pyamas och hämta mitt täcke, det är reklam (I


puss på er :)

Av elin borg - 9 april 2010 19:13

nu har vi ätit middag, det blev jätte bra.

mkt gott :)

nu ska vi se alvin and the chipmonks 2 och äta godis :D:D

puss på er, ha en mysig fredag kväll< 3


mumsmums  

:)  

dricka; röd vin och hallon/lime cider  

Ovido - Quiz & Flashcards