elinnnborg

Alla inlägg under april 2010

Av elin borg - 9 april 2010 17:42

la även in bilderna från kameran från i veckan , eller ja tisdags outfit och onsdags outfit..

och när jag och orvar blåste bubblor :) (y)

jag och johanna har börjat med maten nu

det blir oxkött m hasselbacks* potatis och sallad och bearnesås! :)


PUSS


<3 

min älskling  

 

onsdags

 

ons.

 

ons  

 

tisdags

 

tis

 

tis

 

:*

 

;)

 

också tis.

onsdags.   

Av elin borg - 9 april 2010 16:36

hej, har precis varit nere på city gross o handlat mat med mamma o syster,

mamma sticker snart och vi ska väl inte börja med maten ännu tror jag.

men här är lite bilder från mobilen sen länge tillbaka fram tills i onsdags :)


jag & caroline i onsdags (:

ful bild :P  

hemkunskap  

nikki :)  

salladen som jag gjorde, gjorde en extremt god dressing också ;D(Y)  

crepes  

söndags morgon, städning i lokalen!  

Carl ;o 

Caroline (y) 

haha   

fina strumpor! ;)  

:o  

vad är detta? :o vad det än är va e inte så snyggt (N)

orvar

tore  

jag affe o carro.  

:)

:D  

söting  

;);)  

fråga mig inte.  

innan fest någon gång?  

asme  

HAHAHAHHAHAHHAHAHAa :D
där fick du för alla försöka ta dubbelhakor bilder :D älskar dig btw;o  

..  

mm.  

;o  

lalalalla  

..  

orkar inte skriva.  

min söte lilla kisemise  

?  

:):)  

vet inte  

längesen  

längesen.  

schalalla  

okej elin! (y) nej det var faktiskt maskerad    

melodifestivalen i år

elin  

elin   

elin..  

elin..  

(:  

vet inte?  

bubblor i skolan :)  

tråkigt :P  

Av elin borg - 9 april 2010 11:47

är hemma idag igen,

fan, jag som ville simma!

min halsmandlar har svullnat upp jätte mkt och gör skit ont bara jag rör lite på halsen :( inte så farligt med huvudet längre.


aja

nu kollar jag på pippi långstrump haha :)

har precis ätit pannkakor med glass o sylt (y) mumms.


i eftermiddag kommer johanna hit så ska vi handla mat och göra ngt gott och ha en mys kväll.

mamma ska vara hos en kompis hela kvällen så (:


nä, ha det bra.

pusspuss <3

  

Av elin borg - 8 april 2010 18:41

 

mums, detta hade varit gott nu! :o  

vill vara frisk imorgon så jag får simma, missar jag det imorgon kommer jag ju vara absolut ensam när jag ska göra det efter som att deet är dom allra sista som ska göra det imorgon :(

åhhh.


kan man simma fast man är förkyld?

Av elin borg - 8 april 2010 16:15

hej, skulle bara säga att jag inte kommer vara vid datorn alls idag, är sjuk ;/

förkyld o så..

så hörs väl imorgon!

puss

Av elin borg - 7 april 2010 21:58

johanna har varit i Göteborg under dagen med två kompisar.

orättvist, jag vill också ha körkort :(

dom har bara gått runt i affärer, lunchat och fikat & haft det trevligt.


nä nu är det faktiskt lägg dags haha :d

PUSSS

Av elin borg - 7 april 2010 21:23

GODNATT !

känner mig förkyld..

Av elin borg - 7 april 2010 19:26

hello

tog lite rester från igår till middag, somnade innan när jag la mig i soffan så har inte pluggat ännu, ska göra det nu i en halv timme sen är det anna anka söker assistent kl 20.00 så efter det ska jag läsa igen,

skriver nog nte mer idag, finns inget roligt på en ons ......

buhu

PUSS


  

Ovido - Quiz & Flashcards