elinnnborg

Alla inlägg under april 2010

Av elin borg - 20 april 2010 10:36

tjenna.

 

sitter i skolan nu på sv/engelskan.

har absolut ingenting att göra för vi har vikarie som inte fått någon information om vad vi ska göra.

så sitter lite vid datorn,

ska ha idrott snart men jag ska nog inte vara med, har sån himla mensvärk så känner verkligen inte för det, vet att det egentligen ska hjälpa med träning då men skit samma, ska ju träna i eftermiddag endå ;)

 

 

detta är vår lilla skit skola.

i och för sig bara lärar rummet men endå ;)  

till middag blir det kokt fisk m potatis o sås. ? hrm..

nog gott va! not.

efter maten är det matte sen ÄÖ vilket står för ämnesövergripande eller ngt sånt.

 

är klar med no arbetet vilket är jävligt skönt, lämnade in alla frågor för att få vg/mvg också. men vi får se, skrev inte så himla bra om dna grajjset i och för sig så.

 

nä nu ska jag porr surfa! haha

skämt för er som inte förstod :*:)

 

pussspusss

<3<3<3

Av elin borg - 20 april 2010 06:54

haha som vanligt så snoozar jag och hinner inte duscha,

satt upp håret i en knorr och blir mys kläder i skolan idag,

mega trött och har mens värk till tusen.

 

nu ska jag ner o äta frukost , och choklad pudding haha xD

och sm jag sa går ska jag till mamma efter skolan och träna.

hemma ikväll vid 6-7 tiden.

puss på er

 

<3<3<3

Av elin borg - 19 april 2010 22:02

hej, ligger i sängen nu.

har kollat hollywood fruarna nu och i pausen gjorde jag choklad pudding o satt in den i kylen så ska ner nu o hämta lite och kolla peta mede show :)

sen nanna gott,

upp kl 6 imorgon o duscha, efter skolan in till stan och träna.

sen hem till pappa igen (:

 

nothing more.

puss på er

 

<3<3<3

Av elin borg - 19 april 2010 18:39

lördags.  

jessi o niklas  

niklas och pm   ( i lördags )

haha  

jeff slickar mig i näsan. :P  

jeff jess  

:P 

jeff  

:P  

<3  

xD im wierd 

Jennifer  

igår åt jag pizza ;)  

mums:P  

:)  

:O  

HAHA  

:P  

JEFF  

:P  

;)  

..  

lala   

 love<3  

:P  

xD  

;)  

lockar jeffs hår  

:) PRO  

;)  

robins konfirmation  

Jennifer  

me.  

lördags fortfarande , på dagen.  

..  

.  

..  

llla  

(; 

;P  

;o  

..  

..  

fredags med töserna ! 

;)  

:)  

<3  

haha  

HÖHÖ  

Japp  

haha  

HA  

okejokej  

jobbigt att skriva bild text under alla bilder ! -.-'  

:P  

jess o malle  

jeff  

:P  

jess o malle  

engans hund, gilbert eller ngt :O  

tönten Bob  

jeff  

jeff  

jag. detta är torsdags..  

:)  

robins konfirmation igen, haha bilderna hoppas lite, sorry ..  

onsdags väl  

  

Orve i garderoben  

orvelorve  

onsdags, mammas birthday  

..  

onsdag hemkunskapen  

:P  

jag och karliz ;)  

Karl bajs :)  

matilda och skitungar  

:P  

..  

  

  

  pannkakor i tisdags. 

:P (Y) mkt bra   

ingredienser  

;)  

tisdag.  

:P  

..  

llala  

;)  

skit ful.

HEJ :D hahaha xD  

 

nu ska jag äta middag, tog fett lång tid att lägga in dtta så u får ni njuta för detta händer inte ofta ;)

 

HAHA :D

puss

<3<3<3

Av elin borg - 19 april 2010 18:31

hej, nu är jag hos pappa.

blev ingen träning idag heller, haha

gud vad jag känner mig dålig alltså!

men imorgon då jävlar jag lovar alltså.

imorgon mste jag träna.

idag hade jag glömt skorna i skolan och han inte träna i mina converse så ;s:p

 

men skola idag gick  bra, mega tråkigt bara ;)

men när är skolan rolig ?

ja kanske när man precis börjat i skolan ..

 

men ikv ska jag bara ta det lugnt, packa upp och duscha och titta tv och fixa lite.

håller på med maten nu, kyckling i ugen och ris och grönsaker (: åt en slice av pizzan innan när jag kom  hem till mamma från skolan.

det blev en över sen igår.

 

bilder från förra veckan & helgen lägger jag in nuuuuuuuuuuuuu :D

 

puss

<3<3<3

Av elin borg - 18 april 2010 21:22

http://www.drottningblanka.se/helsingborg

 

här ska jag gå tror jag :)

äntligen har det kommit ut mer info om var den ska ligga och så.

blev lite orolig att den inte skulle starta ett tag men det blir nog hur bra som helst, ska dit o titta snart (:

 

ska bli fett skönt o lämna amunsdtorp skolan, har en i min klass just nu iaf som jag mer än gärna slipper ;)

 

i veckan ska jag göra kemiprov, so-prov och sen vet jag inte om där var mer.

 

imorgon efter skolan ska jag packa och när mamma kommer ska vi ner till nautilus o träna.

sen kör hon mig hem till pappa så ska jag vara där i två veckor.

 

jag är mega glad nu :)

älskar mitt liv. (Y)

visst finns det löjliga folk som ska bråka om minsta lilla som skyller ifrån sig o så.

men så ni vet, så tar jag inte åt mig för jag vet vad jag gjort och tänker inte ta på mig skulden för något som någon annan har gjort.

 

kollar ballar av stål nu,

snackar med folk på msn men snart är det lägg dags har varit så himla trött idag!

 

lägger inte in bilderna idag som jag sa förlåt, orkar inte hahaha xD

skit jobbigt att fxa med det plus jag måste skriva under dom och rensa bilder o allt vad det heter.

 

hörs imorgon!

puss och godnatt

<3<3<3

Av elin borg - 18 april 2010 20:29

mamma kom till jeffe o hämta mig, satt o snacka lite först med lena o så beställde jag pizza o vi hämta den, mega god , torino special tror jag den hette ;o nr 70 på mamma rosa pizzeria iaf, med fläskfilé o bea'sås och sånt gottit :)

 

nu kollar jag på wipeout,

sen blir det ballar av stål tror jag eller det är kanske ngn film på fyran ;o

får se.

nu ska jag iaf få massage av min snälla mamma :)

hehe.

 

tack alla för en underbar helg.

och till simon och hans familj för en riktigt fin fest igår!

 

laddar kameran nu så lägger in bilder senare!

pusspuss


<3<3<3

Av elin borg - 18 april 2010 17:23

hejsan

 

igår var en mkt trevlig kväll om man bort ser från all löjlig drama!

vi gick hem till mig vid åtta så var vi några som förfesta där :)

sen vid 10 stack vi vidare till simon som hade fest.

var hemma vid 4 och somnade vid halv 5 typ, så är liiiiite trött

har ingen huvudvärk längre vilket är jävligt skönt!

 

skulle egentligen på kalas idag kl tre, men var så himla trött så följde inte med, mamma ska hmäta mig här när hon kör hem från kalaset så ska vi väl äta nåpgon middag då :)

jag är hos jennifer nu, kom precis hit.

jag och jessica har kollat på tre filmer idag och ätit fisk pinnar o makaroner haha ;)

 

mitt batteri på kameran dog igår vid 9 så blev inte så jätte många bilder.

men dom kommer upp senare ikväll iallafall

 

imorgon ska jag till pappa och bajs skolan igen! (N)

 

skriver mer ikväll som sagt.

pusspuss

 

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards