elinnnborg

Alla inlägg under april 2010

Av elin borg - 26 april 2010 08:59

tja, godmorgon, läget? ;o

 

vaknade tjugo i åtta som jag ställde klockan på,

& jag gick upp och duschade! haha, det är nog första gången på flera år som jag duschar på morgonen innan skolan :P haha, jaja iaf :D det var skönt och jag vaknade till riktigt :)

gick ner och rosta bröd me ost o marmelad och apelsin juice :)

har ljusa jeans och röd/it randig tröja på mig idag + systers klocka från Jet Set (:

skinnjackan till det o conversen + halsduk.

ahja, ännu är det inte sommar, så halsuken behåller jag ett tag till!

Ha det bra idag,

pusss

<3<3<3

 

    

Av elin borg - 25 april 2010 23:06

haha, not.

jo wallander, var bra idag (:

men ja jag älskar ju inte direkt att plugga

men jag har viktigare saker för mig ;) haha. skoja,

att plugga är sjukt viktigt allihopa!

så nu ska jag läsa ngra gånger sen sova.

vaknar en halvtimme tidigare imorgon för jag ska hinna duscha :p

kommer säkert vakna och tänka, ; nej jag sover en halv tmme till jag börjar ju endå inte förrens tjugo över 9, vad gör lite fettigt hår?

NeJ men iimorgon bitti SKA jag duscha haha :D

 

har ställt mobilen på tjugo i 8  så vi får se om den ringer då:P

sov gott allihopa!

puss o tack för en trevlig helg.

<3<3<3

Av elin borg - 25 april 2010 18:49

Jag blir helt varm i kroppen när jag tänker

 på dig!

 

 

 

<3<3<3

Av elin borg - 25 april 2010 18:23

nu är pappa och Helene och handlar sakerna till pizzan:P

han hade redan gjort degen såjag dukade bara (:

Jag ville ha skinka, banan och annanas + curry

johanna skulle ha köttfärs, bacon, annanas o stark krydda tror ja :D

o pappa o helene skulle ha kebab xD

(y)

GOTTE!

är mega sugen nu, har bara ätit chips idag, drack bara en sån herbalife drink i morse också. :/

men nu är det cougar town så får härja mig lite,

sen gossip girl och sen fortsätter det väl så så jag int ekommer inna plugga (y) :)

nej men har inte så många sidor plus att jag redan pluggat på kemin förra veckan.

de är ju wipeout kl 8 men det kan jag nog hoppa :D

Haha, pusss på er

<3<3<3

Av elin borg - 25 april 2010 17:46

haha:D

älskar oh africa - akon.

känner mig som en indian eller ngt när jag sitter o sjunger med till det oeaweaweaweawea :P hahaha :D

 

ja jag har sjungit nu i en timme typ.

skönt, :)

tror det snart är mat,

helene och kanske alexandra ska komma hit o käka hemma gjord pizza :)

ska bli gott!

 

men hur blir det med det där pluggandet alltså?:D

Fy elin. Har faktiskt läst tre sidor samhäll ;)

PUSS

<3<3<3

Av elin borg - 25 april 2010 16:07

HÖHÖ

hatar rubriker shit.

 

igår på glitter, center syd.  

inne på glitter, precis fått mobilen haha :D  

grill mästarn' igår :D oxfilé! MUMS 

;D

Södde :P  

Klofve :)  

pojkarna :D  

 

bilderna är från mobilen,har några fler i kameran från igår.

men jag tkr att mobilkameran är hyffsat bra faktiskt! (Y) :)

 

Och nu har jag städat, orkar inte dammsuga bara.

lyssnar musik nu och exprementerar med mobilen, äter lite chips o ostbågar också :)

haha såg att man kunde ha touch på mobilen också (y)

trodde jag inte ;o

men jaja , gotte!

 

ska se om jag hittar ngt annat spännane :D

ps jag har klarat av att ta bort ljudet på knapparna (y)

ha d gotte.

puss

<3<3<3

Av elin borg - 25 april 2010 14:25

hejsan. :)

är hemma nu, sov hos alexandra.

ja igår skulle vi ju till ngn albin men han var aspackad så festen var slut när vi kom,

sen skulle vi till landskrona till pierre men fixa inte skjuts hem och pallae inte rktigt heller så

vi stack till torget :O !!! haha desperata..

men sen kom vi på att vi kunde vara hos alexandras pappa så vi åkte dit och så tog vi med några st och var där till fyra tiden sen körde vi hem till helene igen i häljarp och sov gott där :)

 

blev inte som planerat men endå en hyffsat bra kväll tyckte jag :)

blev lite kortspel och så hos alexandra och bra musik :) aldrig fel ju.

 

nu sitter jag i sängen och äter chips.

ska plugga lite tror jag för imorgon har jag ju kemi och samhälls prov..

 

men ska nog städa lite på mitt rum först tkr jag det ser ut som :P

och måste exprementera lite med mobilen också!

allt före att plugga..

rätt fint väder också så ska nog gå ut o sola lite:D

höhö

puss på er.

<3<3<3

Av elin borg - 24 april 2010 20:46

hejsan

är i hläjarp nu,

middagen var cepe god.

åkte med pappa hit till helene, nu sitter jag vid datorn och hör med alla vad som händer.

det är verkligen många halvdanna alternativ idag xD

haha. får se vilket det blir.

ska ringa Jesse nu o se vad hon har att säga om allt ;)

 

hörs sen ikv.

iaf har jag lite problem med mobilen, där va typ inget minne i den så har en låt just nu , sweet dreams remix..

och får inte bort ljudet som låter när man trycker på en knapp xD

cp.

men stängde av ljudet, så svarar jag itne när ni ringer idag så är det därför:P

 

men vi hörs senare allihopa!

pusspuss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards