elinnnborg

Alla inlägg under april 2010

Av elin borg - 12 april 2010 22:42

hej,

kom nyss ut ur duschen

ska ta på mig pyamas och borsta tänderna och så

sen ska jag lägga mig i sängen o läsa lite genetik och kolla tv.

Godnatt på er och sov gott!

puss

<3<3<3

mc donalds  

<3  

godis  

godis  

bakad potatis  

mc  

pasta sallad m kyckling/bacon  

kycklingspett m jordnöts sås  

kanel bullar  

choklad kaka  

kycklingspett m jordnötssås igen  

oxfilé & kyckling på spett m pommes och bea-sås  

köttbullar & pommes + pepparsås?  

Laww  

plåtplanka ahha  

oxfilé potatismos, sparris, bacon, tomater.   

<3  

JAG ÄLSKAR MAT :D

fetto

 

<3<3<3

Av elin borg - 12 april 2010 17:27

nu vill inte mamma träna ikväll och jag vill inte göra de själv så får bli imorgon iställlet då.

har precis ätit pannkakor o ska lägga mig o vila lite nu tror jag .


puss på er

Av elin borg - 12 april 2010 16:02

hello


hemma nu från skolann

gjorde inte provet, skulle på elevråd + maria tyckte jag skulle göra det imorgon så det gör jag väl då xD


nu ska jag tar ngt att äta och sätta mig vid tvn :)

puss

Av elin borg - 12 april 2010 08:27

somnade rätt sent igår,

men nuär vi pigga o glada :D

nu springer jag ut till bussen!


  

Av elin borg - 11 april 2010 23:44

godkväll.

är nte alls trött för jag har druckit kaffe hela kvällen,

ska läsa lite läxa till innan jag somnar, har iaf läst allt en gång idag haha xD

i reklamerna o nyheterna o allt va de heter.

så nu sk ajag väl skumma igenom det lite.

och en smålänning haha, ursäkta David, tror jag han hette. ännu mer ursäkta om du läser detta haha :D

ja haha, han iaf. skrev till mig på facebook och tydligen så är han här i asmundtorp på somrarna så han ville ha en kompis :) såklart fick han ju det, snäll som jag är (y)


så vi har lite planer inför sommaren nu, haha ja om han nu inte är ngn äcklig gammal gubbe som ljuger, vilket jag nte tror för jag har sett både massa foto o videos på honom så.

nejmen det ska blir roligt tror jag :)


imorgon bli det skolan, tror jag ska göra provet, efetr skolan hem och käka sen träna med mamma.

plugga sen kanske, vet inte riktigt vad som händer denna veckan inom skolan så får se imorgon.


mamma fyller år på ons så då ska iaf Jennifer o hennes familj hit o kanske fler.

ska väl träna några fler dagar denna veckan också få jag hoppas, inte ränat på tre veckor nu, usch o fy på mig.. :(


csi på tv nu om ngn vill se?

jag ska iaf läsa lite genetik.

puss och godnatt på er :)

Av elin borg - 11 april 2010 21:10

såhär ser det ut u i min säng :P


 

kaffe choklad och biologi. bra mix?

och ja jag vet att mitt kaffe ser ut som oboy, men det är så jag gillar det :D

med mkt mjölk alltså ;) 

Av elin borg - 11 april 2010 21:04

godkväll

nu kollar jag på wallander,

har hnnit med några sidor i biologi boken faktiskt.

nyheter om en timme så tar lite då och i reklamerna haha :D

här kommer iaf lite bilder från igår.

puss


presenter från idag :)  

maten hos mormor o morfar, god gryta :D  

bois o degerfors*  

..  

..    

niklas :D

..  

mums  

henke!    

(:  

..  

Jeff  

tom!  

bussen påväg til matchen :D  

Mamma :D  

jessica  

igår  

igår.  

jeff   

Av elin borg - 11 april 2010 18:42

okej..

nu är det cugar town

19.00 är det gossip girl

20.00 är det wipeout.

21.00 är det wallader tror jag det var..


hrm.

det ser inte alls bra ut för min biologi bok alltså! :(

och inte för mig imorgon heller när jag gör provet!

hoppas på långa reklam pauser ikväll!

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards